مقالات

ویژگی مبلمان اداری لوکس

ویژگی مبلمان اداری لوکس

ویژگی مبلمان اداری لوکس موضوعی است، که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد. دفتر اداری شیک با مبلمان لوکس و مجلل آرزوی هر مدیر شرکت و دفتر اداری می باشد.

مبلمان اداری لوکس با خصوصیات خاص خود و قرار گرفتن متناسب در دکوراسیون اداری شناخته می شود، در این مقاله با ما باشید، تا با طراحی اداری مجلل و ویژگی مبلمان اداری لوکس آشنا گردید.

رازهای چیدمان طراحی اداری لوکس

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه در مورد ویژگی مبلمان اداری لوکس صحبت کنیم، شما را از رازهای چیدمان طراحی اداری لوکس باخبر می کنیم‌. برای اینکه دفتر شیک، مجلل و کارآمد باشد، باید اصول چیدمان و طراحی داخلی را رعایت کنید.‌

اگر می خواهید یک فضای اداری لوکس داشته باشید، باید به عوامل مختلفی توجه کنید. از جمله این موارد می توان به نحوه چیدمان مبلمان، انتخاب مبلمان، تزئینات جزییات داخلی و غیره اشاره کرد.

عناصر زیبایی شناختی بواسطه حرفه ای بودن و مدرنیته بودن فضا بیان می شوند، که از طریق آنها تصوری از هویت و برند سازمانی ایجاد می شود.

راز دیگر چیدمان لوکس اداری، انتخاب رنگ متناسب آن است. اغلب رنگ را طراحان بر اساس رنگ لوگوی برند انتخاب می کنند، یا رنگ هایی را که نشان دهنده محصولات کلیدی یا زمینه های تجاری شرکت باشد، بر می گزینند. علاوه بر این، رنگ انتخاب شده به مساحت دفتر بستگی دارد.

در ادامه این مبحث از مقاله ویژگی مبلمان اداری لوکس باید افزود که، برای دفاتر کوچک، ترجیحا از رنگ های تیره استفاده نکنید، بلکه رنگ های روشن خنثی مانند بژ، کرم، سفید، خاکستری روشن و … بهترین انتخاب برای دفاتر کوچک هستند.

از سوی ديگر براي یک فضای اداری بزرگ، می توان آزادانه رنگ ها را انتخاب و با دیگر المان ها هماهنگ کنید، تا یک دفتر اداری شیک، مجلل و مدرن را طراحی نمایید.

یکی از عوامل مهمی که در طراحی دفتر اداری لوکس نادیده گرفته می شود، نورپردازی است. نورپردازی ایده آل در دفتر کمک قابل توجهی به ایجاد حسی شیک و لوکس می کند.

علاوه بر این، نور نیز تأثیر مستقیمی بر احساسات و خلق و خوی کارکنان دارد. کمبود روشنایی در دفتر، افراد را کسل می کند و منجر به بازده کاری پایین می شود.

راهکار دیگر طراحی لوکس فضای اداری، سازماندهی فضا می باشد. فضاهای اداری مدرن امروزه اغلب با میز کارهای گروهی که بازتابی از ویژگی مبلمان اداری لوکس است یا پارتیشن های شیشه ای و چوبی فضا بندی می شوند.

در فضای اداری لوکس و مدرن کارها راحت‌تر پیش می‌رود، کارمندان در بخش‌های مرتبط تعامل مؤثرتری دارند، که این مزایا عملکرد دفاتر را بهینه می‌کنند.

رازهای چیدمان طراحی اداری لوکس

خصوصیات مبلمان اداری لوکس

تا به اینجای مقاله شما را با طراحی فضای اداری لوکس آشنا کردیم، در اين بخش از مطلب در مورد ویژگی مبلمان اداری لوکس صحبت خواهیم کرد. این مبلمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد، تا لوکس و مدرن به نظر بیاید. مبلمان اداری شیک، لوکس و مجلل ویژگی های زیر را به کاربران خود ارائه می دهند؛

بیشتر بخوانید: چگونه با فلاور باکس اداری فضای کاری را زیباتر کنیم؟

  • راحت بودن

مهمترین ویژگی مبلمان اداری لوکس راحت بودن آن است‌. یک دفتر کار مجلل باید برای کارکنان راحت باشد و مشتریان نیز در آن احساس خوشایندی داشته باشند، یک دفتر کار با وسایل نا کارآمد و غیر راحت حس خوبی را برای مشتریان و کارمندان تداعی نمی کند.

هیچ گاه تصور نکنید که یک مبلمان اداری لوکس، باید نشیمن خشک یا ظاهری خشن داشته باشد. راحت بودن و حس راحتی در استفاده از المان های اداری مهمترین مشخصه لوکس بودن است.

  • رنگ مبلمان

در بالا از رنگ‌هایی در طراحی داخلی صحبت کردیم که از رنگ‌ های برند توسعه می ‌یابند، رنگ ‌های مبلمان اداری مانند میز، صندلی، کابینت، قفسه ‌های اسناد و … بر اساس سازگاری با فضای رایج و رنگ اصلی انتخاب می‌شوند.

به عنوان مثال اگر در فضای اداری از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده شده است، بنابراین برای ایجاد هایلایت می توان از محصولات رنگ تیره مانند چوب، قهوه ای روشن، زرد و … استفاده کرد.

  رنگ مبلمان

  • سایز مبلمان

یکی ديگر از موارد مربوط به ویژگی مبلمان اداری لوکس به سایز آن ها بر می گردد. اندازه مبلمان باید با مساحت دفتر کار مطابقت داشته باشد. صرف نظر از فضا، تناسب فضای داخلی با مساحت، فضای هماهنگ و زیبایی را به ارمغان می آورد. مبلمان بیش از حد بزرگ نه تنها فضای اتاق را تنگ می کند، بلکه دفتر شما را از لوکس بودن دور می کند.

در قسمت مدیریت اگر مبلمان نسبت به متراژ بیش از حد بزرگ باشد و یک فضای راهرو مانند ایجاد شود، حس شکوه و تجمل در مهمانان ایجاد نمی شود، بلکه حس غیر حرفه ای بودن به آنها القا می گردد.

اگر دفتر کار شما کوچک است، باید از انتخاب مبلمانی که بیش از حد بزرگ هستند، اجتناب کنید، مبلمانی با ابعاد متناسب، طراحی ساده و ظریفی را انتخاب کنید، تا لوکس بودن فضای اداری را توسعه دهید.

  • متریال مبلمان

از دیگر موارد مرتبط با ویژگی مبلمان اداری لوکس به متریال آن مربوط می شود. امروزه از متریال متنوعی مانند استیل، چوب طبیعی، چوب صنعتی، پی وی سی و … برای ساخت مبلمان اداری استفاده می گردد. انتخاب مبلمان برای یک دفتر کار شیک و مجلل باید متناسب با دیگر عناصر به خصوص سبک دفتر اداری باشد.

البته به دوام آن و بودجه مبلمان نیز توجه کنید. متریال استیل، شیشه و چوب صنعتی به راحتی با دفاتر کار مدرن هماهنگ می شوند و چرم و چوب طبیعی نیز با دفتر اداری کلاسیک گره خورده اند. البته طراحان داخلی تمام متریال را در طرح و رنگ های مختلف برای سبک کلاسیک و مدرن به کار می گیرند.

متریال مبلمان

سخن پایانی

مقاله ویژگی مبلمان اداری لوکس توسط تيم فروش فروشگاه آنلاین دکومهر برای آشنایی شما با خصوصیات و نحوه انتخاب مبلمان اداری لوکس نگاشته شده است.

فروشگاه آنلاین دکومهر از عرضه کنندگان مجرب و معتبر ایرانی در زمینه ارائه انواع مبلمان اداری مدرن و لوکس با کیفیت بالا، طراحی بسیار زیبا و رنگ های بسیار متنوع می باشد. برای خرید محصولات زیبای این فروشگاه در هر کجای ایران که زندگی می کنید، به سایت دکومهر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *