مقالات

ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

یکی از مهمترین اقداماتی که صاحبان هر شرکت یا اداره‌ای باید انجام دهد، خرید چند دست میز و صندلی مناسب برای استفاده کارمندان یا ارباب رجوع است.

در حال حاضر میزهای مدیریتی سلطنتی جزء محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین مدل‌ های میز هستند که به دلیل ایجاد ابهت و شکوه خاص، بسیاری از افراد مایل به خرید آنها هستند.

اگر می‌ خواهید محیط کاری خواصی ایجاد کرده و توجه مراجعین را به خود جلب کنید، بهتر است اقدام به خرید انواع میز و صندلی‌ های سلطنتی نمایید. در ادامه این قسمت ویژگی‌ های میز مدیریتی سلطنتی را به شما معرفی می‌ کنیم.

1. جنس

اولین ویژگی منحصر به فرد میزهای مدیریتی سلطنتی جنس با کیفیت و مرغوب آنها است که از چوب طبیعی مانند چوب گردو، چوب کاج، چوب روسی، چوب ماهون و… تهیه می‌ شود. همین موضوع سبب شده است که میزهای سلطنتی از دوام بی‌نظیر و زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار باشند.

به دلیل اینکه جنس این میزها بسیار عالی است در نتیجه عمر و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارند به طوری که شما می‌ توانید تا بیش از چند ۱۰ سال با خیال راحت از آنها استفاده کنید. انواع میز سلطنتی جزء پرفروش‌ترین میز کارمندی به حساب می‌ آید که امروز خرید و فروش‌ آن‌ها نسبت به دیگر میزهای موجود در بازار بیشتر است.

. جنس

2. ابعاد

در حال حاضر انواع میز مدیریتی سلطنتی در ابعاد و اندازه‌ های متنوع عرضه می‌ شود. داشتن ابعاد مختلف یکی از بهترین ویژگی‌ های میز مدیریتی سلطنتی است، به طوری که مدیران می‌ توانند بر اساس محیط کسب و کار و نیاز خود، نوع مناسب را خریداری کنند.

ممکن است برخی از مدیران فقط به یک میز سلطنتی کوچک احتیاج داشته باشند اما برخی دیگر برای قرار دادن کامپیوتر، تقویم، کاتالوگ شرکت، ست اداری و…. یک میز بزرگ و وسیع بخواهند. به همین دلیل این میزها در ابعاد متنوع از کوچک تا بزرگ ساخته می‌ شود.

3. داشتن فضای ذخیره سازی

بسیاری از مدیران از اندازه کوچک میزها شکایت می‌ کنند و می‌ گویند که میزهای موجود در بازار فضای ذخیره سازی کافی برای نگهداری اسناد و مدارک مهم ندارد.

با این حال امروز انواع میزهای سلطنتی با اندازه بزرگ ساخته می‌ شوند که از فضای ذخیره سازی گسترده نیز برخوردار بوده و برخی از آنها دارای دریچه و کشوهای مخفی هستند.

این موضوع یکی از بهترین ویژگی‌ های میز مدیریتی سلطنتی است و مدیران می‌ توانند تمامی وسایل و تجهیزات خصوصی و محرمانه خود را در آنها قرار دهند.

4. تناسب و هم خوانی با محیط

به دلیل اینکه انواع میز سلطنتی دارای رنگ طبیعی است در نتیجه می‌ توان آنها را با تمامی محیط‌ها ست کرد که بسیاری از متقاضیان این موضوع را ایده‌آل ترین ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی معرفی می کنند.

این میزها از رنگ‌ های قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره وجود دارند که شما می‌ توانید بر اساس رنگ دکوراسیون یا سلیقه خود آنها را خریداری کنید. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از مدیران و صاحبان شرکت‌ ها اقدام به سفارش و خرید میزهای سلطنتی کنند.

 

تناسب و هم خوانی با محیط

5. داشتن ظریف کاری و کنده کاری های بیشتر

ممکن است برخی از افراد تصور کنند استفاده از میزهای ساده فلزی یا پلاستیکی ظاهری خسته کننده داشته و برای محیط کار آنها مناسب نیست. این افراد می‌ توانند از میزهای مدیریتی سلطنتی که دارای طرح‌ها و ظریف کاری‌ های جذاب و زیبا است، استفاده کنند.

در حال حاضر هر کدام از این میزها دارای کنده کاری‌ های مختلف با طرح‌ های متنوع است و شما می‌ توانید در ابتدا ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی را در نظر گرفته و سپس آن ها را بر اساس سلیقه خود خریداری کنید. علاوه بر این، در صورتی که طرح و مدل مورد نظر خود را پیدا نکردید می‌ توانید اقدام به سفارش ساخت میز مورد علاقه خود کنید.

محصول پیشنهادی: میز کار گروهی

6. دوام و ماندگاری زیاد

میزهای سلطنتی به عنوان یک میز مدیریت لاکچری به حساب می‌ آید که عمر و ماندگاری بالایی دارند و شرایط متغیر آب و هوایی مانند رطوبت یا چندین سال استفاده، سبب از بین رفتن آن نمی‌شود.

در صورتی که شما اقدام به خرید میز سلطنتی از چوب خالص کنید می‌ توانید با خیال راحت تا چند سال از آن استفاده نمایید.

همین ماندگاری و عمر بالا باعث شده است تا امروزه میزان تقاضا برای خرید این محصولات افزایش پیدا کند. بسیاری از خریداران پس از در نظر گرفتن ویژگی‌ های میز مدیریتی سلطنتی و اطلاع از عمر و دوام آنها، تمایل پیدا می‌ کنند برای محیط کار خود این تجهیزات را خریداری کنند.

7. قیمت مناسب

شاید در مرحله اول قیمت میز مدیریتی سلطنتی گران به نظر برسد و برخی از افراد بخواهند به جای آن اقدام به خرید میز پایه فلزی کنند. اما باید بگوییم انواع میزهای سلطنتی که از چوب تهیه شده باشند ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به میزهای دیگر دارند.

به طوری که برخی از خریداران عنوان کردند که بیش از ۲۰ سال است که از این میزها استفاده کرده و کیفیت آنها کاهش پیدا نکرده است. پس شما با صرف قیمت نه چندان زیادی می‌ توانید یک میز را با ماندگاری همیشگی خریداری کنید.

8. زیبایی و جذابیت ظاهری فراوان

از دیگر ویژگی‌ های میز مدیریتی سلطنتی می‌ توانیم به زیبایی و جذابیت ظاهری زیاد آن اشاره کنیم. این میزها نقش مهمی در افزایش بهره‌ وری شرکت داشته و برای کسب و کارهای موفق ضروری هستند.

معمولاً ارتفاع و قد میزهای سلطنتی بلندتر است که همین گزینه باعث افزایش زیبایی و چشمگیری این تجهیزات شده است. در صورتی که می‌ خواهید توجه خریداران یا مراجعه کنندگان را به خود جلب کنید، بهتر است خرید یک میز مدیریتی سلطنتی را در اولویت قرار دهید.

. زیبایی و جذابیت ظاهری فراوان

سخن پایانی

در این قسمت مهمترین ویژگی‌ های میز مدیریتی سلطنتی را به شما معرفی کردیم. در صورتی که می‌ خواهید برای اداره، شرکت یا محیط کار خود زیباترین و جذاب‌ترین این میزها را خریداری کنید می‌ توانید از طریق سایت دکومهر اقدام نمایید.

مجموعه ما انواع میزهای مدیریتی را با کیفیت ساخت بالا، جذابیت زیاد و تنوع رنگ و مدل بی‌ نظیر به شما عرضه می‌ کند. شرکت دکومهر از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل داشتن تجربه بالا انواع ملزومات اداری را با قیمت مناسب و جنس درجه یک در اختیار شما خریداران عزیز قرار می‌ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *