مقالات

پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟

پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟

امروزه و با گسترش استفاده از انواع پارتیشن ها برای فضاهای مختلف اداری و حتی منازل ، استفاده از پارتیشن های دو جداره نیز رواج بسیاری پیدا کرده است . پارتیشن ها به منظور جدا سازی یک فضا به چندین فضای کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند . می توان گفت پارتیشن های دو جداره دارای تفاوت های با سایر انواع پارتیشن ها هستند . پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ در نظر داریم در این مطلب به بررسی این موارد بپردازیم . تا ، انتهای این مطلب با ما همراه بمانید .

پارتیشن شیشه ای دو جداره چیست ؟

در اولین قسمت از مبحث پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ به بیان توضیح مختصری از این نوع پارتیشن ها خواهیم پرداخت . پارتیشن های شیشه ای که دو جداره هستند ، یکی از مناسب ترین آیتم ها جهت جدا نمودن فضاهای مختلف اداری می باشند .

در ساخت این پارتیشن ها از انواع شیشه های دو جداره استفاده شده است . پارتیشن های شیشه‌ ای دوجداره‌ را ، در دو طرح شیشه‌ های مات و یا شیشه‌ های شفاف نیز در بازار یافت می شوند . این گونه پارتیشن ها قابل استفاده در ادارات ، سازمان ها و هوم آفیس ها می باشند .

گاهی اوقات نیاز به جدا سازی و تفکیک فضای داخلی یک اداره و یا شرکت به وجود می‌ آید . در این صورت از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای دوجداره و حتی تک جداره می‌ توان استفاده نمود . در بخش بعدی از این مبحث به ویژگی های این پارتیشن ها اشاره می نماییم .

بیشتر بخوانید: انواع مدل های میز تحریر دیواری

ویژگی های پارتیشن های شیشه ای دو جداره چیست ؟

این بخش از مبحث پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ را ، به بیان برخی از ویژگی های این گونه پارتیشن ها اختصاص می دهیم . مهم ترین ویژگی و قابلیت پارتیشن های شیشه ای دو جداره و تک جداره ، قابلیت پخش نور است .

در ادارات و فضاهایی که ، عبور نور بدون هیچ گونه محدودیتی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و در عین حال نیاز به تفکیک فضای داخلی می باشد ، می توان به وسیله استفاده از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای دوجداره ، به راحتی فضای عبور نور را ، میسر نمود .

با به کار گیری این گونه پارتیشن ها علاوه بر ، پیشگیری از آلودگی صوتی ، می توان در مصرف انرژی صرفه جویی نمود . پارتیشن های شیشه ای دو جداره دارای ضخامت و قطر بالایی می باشند . همین امر ، باعث دوام و ماندگاری زیاد این گونه پارتیشن ها می شود .

ویژگی جالب دیگر پارتیشن های شیشه ای را ، می توان قابلیت چاپ پذیری آن ها به شمار آورد . ویژگی مهم دیگر این پارتیشن ها ، مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربات می باشد .در ادامه مبحث پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ به معرفی انواع این پارتیشن ها می پردازیم .

 

ویژگی های پارتیشن های شیشه ای دو جداره چیست ؟

انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای دو جداره کدامند ؟

در ادامه مبحث پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ به بررسی انواع مختلف این نوع پارتیشن ها خواهیم پرداخت . پا تیشن های شیشه ای در انواع متفاوت با ساختار و استراکچر مختلفی در بازار یافت می شوند . در ادامه به برخی از انواع پارتیشن ها اشاره می نماییم ؛

 

  • پارتیشن های شیشه ای فریم دار : در این گونه پارتیشن‌ های شیشه‌ ای ، اطراف شیشه‌ ها از یک قاب و یا فریم استفاده شده است . وجود این قاب در اطراف شیشه باعث افزایش مقاومت شیشه‌ ها در برابر ضربه می‌ گردد .
  • پارتیشن های شیشه ای فریم لس : نوع دیگر پارتیشن‌ های شیشه‌ ای دو جداره ، پارتیشن های شیشه ای فریم لس و یا بدون قاب می‌ باشند . فریم اطراف شیشه‌ ها در این گونه پارتیشن‌ های شیشه‌ ای دوجداره ، مخفی بوده و در دید نمی باشند .
  • پارتیشن های شیشه ای کرکره دار : مابین شیشه‌ های پارتیشن‌ های شیشه‌ ای کرکره‌ دار ، از کرکره استفاده شده است . استفاده از کرکره در این گونه پارتیشن‌ ها به منظور خصوصی‌ ساز فضاهایی مانند اتاق جلسات می‌ باشد .

به وسیله اطلاع از انواع پارتیشن‌ های شیشه ای دوجداره ، می‌ توان از انواع متناسب با فضای داخلی محیط کار خود استفاده نمود . در ادامه مبحث پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ به فضاهای متناسب با این پارتیشن ها اشاره می نماییم .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید صندلی مدیریتی

فضاهای متناسب جهت استفاده از پارتیشن های شیشه ای دو جداره

در این بخش از مبحث پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ به بررسی فضاهای مناسب جهت به کار گیری این نوع پارتیشن ها اشاره خواهیم نمود . رایج ترین مکان های استفاده و نصب پارتیشن های شیشه ای دو جداره ، ادارات و شرکت ها هستند .

دلیل این امر ، نیاز به جدا سازی فضای کاری بین کارمندان و پیشگیری از آلودگی های صوتی در محیط کاری است . از سوی دیگر ، درون اتاق جلسات ، حفظ سکوت محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

به همین دلیل ، در این گونه اماکن از پارتیشن های شیشه ای دو جداره استفاده می گردد . در پاسخ به سوال مطرح شده می توان فضاهای تجاری را ، نام برد . کاربرد مناسب دیگر این نوع پارتیشن ها ، استفاده در فضاهای تجاری و به منظور تفکیک فضا می باشد .

دلیل به کار گیری پا تیشن شیشه ای دو جداره در این اماکن ، قابلیت عبور نور ، صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین ، لوکس و زیبا به نظر رسیدن محیط تجاری است . این امر نیز ، به علت قابلیت انعکاس نور توسط شیشه های پارتیشن می باشد .

 

فضاهای متناسب جهت استفاده از پارتیشن های شیشه ای دو جداره

 

کلام پایانی

در مطلب پارتیشن شیشه ای دو جداره برای چه مکان هایی مناسب است ؟ با انواع این پارتیشن آشنا گشتیم . یکی از مجموعه های تولید کننده پارتیشن شیشه ای ، مجموعه دکومهر می باشد . دکومهر تولید کننده برتر ست های مبلمان اداری و پارتیشن های آکوستیک و شیشه ای می باشد .

در صورت نیاز به کسب مشاوره می توانید با کارشناسان این برند تماس حاصل نمایید . این کارشناسان ، در اسرع وقت نسبت به ارائه مشاوره و قیمت محصولات با شما تماس برقرار خواهند نمود . همچنین ، جهت مشاهده کاتالوگ محصولات می توانید به وبسایت این برند مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: میر مدیریتی ارزان قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *