مقالات

پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402

پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402

قطعاً شما با پارتیشن یا پارتیشن بندی آشنا هستید. آن ها یک وسیله بسیار مفید برای جداکردنِ دو فضا از یکدیگر می باشند. این محصولات از تنوع بسیاری برخوردار بوده و شما می توانید، با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین ها را انتخاب کنید. ما در طول این مطلب تصمیم گرفته ایم، پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 را به شما معرفی کنیم.

قبل از آن که به سراغ معرفی پرطرفدارترین این محصولات برویم، بگوییم؛ که پارتیشن ها دارای دو مدل ثابت و متحرک می باشد. انواع متحرک آن ها به راحتی جا به جا شده و شما نمی توانید، نمونه های دائمی را تکان بدهید. حال می رویم، به سراغِ اصل مطلب!

پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری

ما در ادامه پرطرفدارترین نوع این محصولات را در سالی که می گذرد، به شما معرفی خواهیم کرد. اینگونه می توانید، با خیالی آسوده تر و با اطمینان خاطر بیشتر به خرید خود ادامه بدهید؛

پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری

·         انواع پارتیشن شیشه ای

یکی از انواع و البته بهترین مدل پارتیشن های موجود که به پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 تبدیل شده، نمونه های شیشه ای است! شما می توانید، از این مدل در محیط هایی مختلف و با توجه به نیازهای خود استفاده بنمایید. اگر که نیازمند نظارت برروی عملکرد کارمندان خود هستید، حتماً این نمونه از پارتیشن بندی را انتخاب بنمایید.

نگران نباشید، شیشه های این محصول جنسِ خوبی داشته و به راحتی تمیز می شود. از سویی نسبت به نصب دیوار دائمی هزینه نصب بسیار کمتری دارد. پارتیشن شیشه ای قابلِ طراحی در مدل ها و طرح هایی متنوع است. هریک از این نمونه ها هم خصوصیات مختص به خود را دارد!

·         انواع پارتیشن اِم دی اِف

این نوع از پارتیشن بندی ها با استفاده از چوبِ اِم دی اِف انجام می شود. اِم دی اِف از جمله فراورده های چوبی بسیار محبوب است. پس دوّمین مورد از پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 در انواع اِم دی اِف خلاصه می شود. اگر که شما قصد تهیه پارتیشن از جنس چوب قهوه ای را دارید، باید هزینه بیشتری نسبت به انواع اِم دی اِف پرداخت کنید. از نظر هزینه نصب و تمیز شدن هم خیالتان آسوده باشد.

زیرا این قبیل از پارتیشن بندی هزینه نصب بسیار کمی داشته و به راحتی تنها با یک دستمال نمناک تمیز می شود!

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری مدرن و جدیدترین مبلمان های اداری مدرن

·         انواع پارتیشن هایگلاس

از زیر مجموعه های اِم دی اِف می توانیم، به این نوع از پارتیشن بندی ها اشاره بنماییم. آنچه که این نوع از محصولات را از پارتیشن اِم دی اِف متمایز می کند، استفاده از رویه هایگلاس است. زیبایی و جذابیت در ظاهر آن را به یکی از پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 تبدیل کرده است. این پارتیشن اغلب برای کلینیک پزشکی استفاده نشده ولی در اداره ها و شرکت ها کاربرد شایانی دارد.

·         انواع پارتیشن فریم لس

ما یکی دیگر از بهترین پارتیشن ها را می توانیم، انواع فریم لس معرفی بنماییم. این قبیل از پارتیشن ها هم در جنس شیشه مات و هم شیشه شفاف قابل سفارش است. البته که تمامی این ها به نیاز شما در اداره بستگی دارد.

در واقع این مدل از پارتیشن بندی ها از جمله پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 می باشد. شما می توانید، برای ایجاد فضایی مخصوص و خصوصی از انواع پارتیشن مات برای شرکت ها بهره گیرید.

·         انواع پارتیشن فلزی

بلی، درست است. از فلز هم برای ساخت انواع پارتیشن اداری استفاده می کنند. این نوع از محصولات دارای مقاومت بسیاری بالایی در برابر ورود ضربه یا… است. این نوع از پارتیشن ها یکی از بهترین های سال 1402 معرفی شده است. شما می توانید، پارتیشن بندی فلزی را در فضاهایی گوناگون اجراء کنید.

نکته جالب توجه این که ورقه فلزی انعطاف پذیری بالای داشته به همین دلیل تولیدکنندگان عزیز طرح ها و مدل هایی متنوع از فلز پارتیشن درست می کنند. پس اگر که به دنبال پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 می باشید، نسبت به انواع فلزی بی توجه نباشید!

·         انواع پارتیشن پی وی سی

دیگر مدل پارتیشن بندی که معرفی می کنیم، پی وی سی می باشد. پی وی سی نوعی پلاستیک بسیار سخت و فشرده است، که با استفاده از برخی محصولات حالتی منعطف به خود می گیرد. تولید کنندگان یکی از محصولاتی که برای تولید پارتیشن استفاده می کنند، پی وی سی است. این نوع از محصولات
علاوه بر استحکام در برابر آب و رطوبت، در مقابل ضربه هم بسیار محکم هستند.

·         انواع پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی یکی دیگر از پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 برای استفاده درون اداره هاست. در تهیه و تولید این محصولات از چوب و سایر ملزومات استفاده می شود. چوب به کار رفته در ساخت می تواند، از درختان مختلف باشد! گردو، راش، بلوط یا…! پس شما نمی توانید، از پارتیشن چوبی در محیط هایی با درصد رطوبت بالا استفاده کنید. پس اصلاً گزینه مناسبی برای شهرهای شمالی کشور نیست.

قیمت پارتیشن در سال 1402

قطعاً شما می خواهید، پیش از خرید پارتیشن درباره قیمت آن اطلاعاتی داشته باشید. درست می گوییم؟ این محصولات که ما در قسمت فوق پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 را معرفی کردیم، از قیمت هایی مختلف برخوردار هستند. یعنی چه! ابتدا شما باید نوع پارتیشن را مشخص کنید! چوبی دوست دارید، یا شیشه ای؟ ممکن است، پارتیشن پی وی سی بیشتر به کار شما بیاید. گاهی هم انواع فلزی برای محیط مد نظر شما مناسب تر خواهد بود.

هریک از موارد معرفی شده در قسمت فوقانی دارای جنس هایی با درجه کیفی متوسط و خوب هستند. پس شما باید ابتدا بودجه خود را در راستای تهیه پارتیشن و اجرای آن ها مشخص کنید. سپس در راستای خرید چنین اقلامی اقدام بنمایید.

قیمت پارتیشن در سال 1402

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود به معرفی پرطرفدارترین مدل های پارتیشن اداری در سال 1402 پرداختیم. همانطور که خواندید، شما برای تفکیک فضا از یک دیگر امکانِ استفاده از چنین محصولاتی را دارید. حال پارتیشن ها خود دارای انواعی مختلف هستند، که با توجه به سبک دکوراسیون شما انتخاب می شوند.

امیدواریم هرآنچه که در طول این مطلب از دکومهر گفته شد، برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *