مقالات

پنل های اکوستیکی در فضای اداری چه کاربردی دارند؟

پنل های اکوستیکی در فضای اداری چه کاربردی دارند؟

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که به هنگام مراجعه به یک فروشگاه یا فضای سربسته با سر و صدای بیش از اندازه بیرون از محوطه مواجه شده باشید؟ این موضوع ممکن است کمی برای افراد آزاردهنده باشد و آرامش آنها را بگیرد. به همین خاطر در فضاهای اداری و فروشگاه‌ها برای رفع این مشکل از پنل های آکوستیکی استفاده می‌شود.

این پنل‌ها می‌توانند تا حد زیادی به جذب صدای اضافه بپردازند و سبب حفظ آرامش در محیط پیرامون خود گردند. اگر می‌خواهید با کاربرد پنل های آکوستیکی در فضای اداری بیشتر آشنا شوید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید مطالب را مورد بررسیتان قرار دهید.

پنل اکوستیکی چیست؟

ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند پنل‌ آکوستیکی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم پنل‌ها همانند عایقی می کنند و از سر و صدای اضافه در محیط پیرامون خود جلوگیری می‌نمایند.

معمولا پنل های آکوستیکی را بر روی دیوار استفاده می‌کنند که بعضی از آنها به دلیل طراحی منحصر به فرد خود باعث بهبود دکوراسیون اطراف می‌گردند. دقت داشته باشید از پنل های آکوستیکی در استودیوهای ضبط صدا، محیط‌های اداری و شرکت‌ها استفاده می‌شود تا افراد بتوانند با آرامش کامل به انجام کارهای روزمره‌شان بپردازند.

دقت داشته باشید جنس پنل های آکوستیکی از فوم ضد آتش تهیه شده است. پنل های اکوستیکی در فضای اداری می توانند مزایای بسیاری داشته باشند که قبل از خرید باید آن ها را مد نظرتان قرار دهید.

بررسی کاربرد و انواع پنل های اکوستیکی

حال که با کاربردهای پنل های آکوستیکی در فضای اداری به خوبی آشنا شده‌اید، وقت آن است که انواع پنل‌ها را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به راحتی به خریداری این محصول از فروشگاه‌های معتبر بپردازید.

·         پنل اکوستیک اداری

اولین نوع از پنل های آکوستیک که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم، پنل آکوستیک اداری نام دارد. این محصول خود به تنهایی دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها کاربرد منحصر به فردی داشته و برای مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنل های آکوستیک اداری در جنس‌های مختلفی می‌شوند که از زیباترین آنها می‌توان به پنل های آکوستیک اداری از جنس ام دی اف اشاره کرد که جذابیت زیادی را برای محیط پیرامون خود به وجود می‌آورد. این پنل های آکوستیکی در فضای اداری باعث می‌شوند تا تبادل صدا به خوبی انجام گردد و صدای اضافه به اتاق‌های یک شرکت یا اداره نفوذ نکند.

·         پنل اکوستیک کال سنتر

یکی دیگر از ‌پنل های آکوستیک که می‌خواهیم در این قسمت از مقاله برایتان شرح دهیم پنل آکوستیک کال سنتر نام دارد. این محصول صدای اضافه را حذف کرده و معمولاً در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از محبوب‌ترین پنل آکوستیک می‌توان به فوم هرمی یا شانه تخم مرغی اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

·         پنل اکوستیک درب

از دیگر پنل های آکوستیکی در فضای اداری می‌توان به پنل درب اشاره کرد. همانطور که از نام این محصول پیدا است از آن بر روی در درب استفاده می‌شود تا از انتقال صدا به داخل اتاق تا حد زیادی جلوگیری گردد. این محصول قیمت کمتری نسبت به هم رده‌های خود دارد و گزینه مناسبی برای اداره‌جات محسوب می‌شود.

پنل اکوستیک را از کجا خریداری کنیم؟

حال که با پنل های آکوستیکی به خوبی آشنا شده‌اید وقت آن است یک فروشگاه معتبر برای خرید این محصول پیدا کنید. همانطور که می‌دانید امروز فروشگاه‌های مختلفی به عرضه این محصول می‌پردازد که بعضی از آنها متاسفانه کیفیت مطلوبی را به مشتری ارائه نمی‌دهند.

یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانید با اطمینان خاطر به خریداری محصول دلخواهتان از آن بپردازید مجموعه دکومهر است که در طی این سال‌ها به عرضه انواع مبلمان اداری پرداخته است. مجموعه ما تمامی محصولات خود را با ضمانت به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد و به همین خاطر توانسته است رضایت اکثریت مشتری‌های خود را به دست آورد و سابقه کاری خوبی را کسب کند.

 

پنل اکوستیک درب

سخن پایانی

همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید یکی از وسایل ضروری در اداره جات و شرکت‌ها، پنل های آکوستیکی می‌باشد. چرا که اگر از این از این محصول استفاده نشود، قطعاً شرکت با هرج و مرج و صداهای اضافه مواجه خواهد شد. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با کاربرد اصلی پنل های آکوستیکی در فضای اداری آشنا کنیم.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری محصول دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *