مقالات

چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک

چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک

در این مقاله ضمن معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک شما را با نحوه طراحی داخلی و چیدمان فضاهای اداری آشنا می کنیم .

طراحی داخلی محل کار اگر مطابق با اصول انجام گیرد ، سبب بالا رفتن روحیه و انرژی کارکنان و حس اعتماد مشتریان خواهد شد . در واقع طراحی داخلی محل کار شما نوعی بازاریابی غیر مستقیم است ، که حس مثبتی در مشتریان ایجاد می کند .

در مقاله چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک با ما همراه گردید ، تا با اصول طراحی داخلی همراه با تصاویری زیبا از دفتر کار آشنا شوید .‌

تاثیر دکوراسیون داخلی محل کار بر کارکنان

در نخستین بخش از مقاله چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک ، در مورد اهمیت طراحی داخلی محل کار و اهمیت آن بر کارکنان و مشتریان صحبت خواهیم کرد .

‌در هر محل کاری ، مدیران در پی کسب احساس رضایت کارکنان و مشتریان خود هستند . محیط کار در واقع خانه دوم کارکنان است و باید در ساعاتی که در این محیط سپری می کنند ، احساس راحتی و آرامش داشته باشند .

هیچ چیز در این محیط نباید آرامش کارکنان را به هم بریزد ، وجود هر گونه نارضایتی در کارکنان بازدهی آنها را کم می کند و این مسئله روی کسب و کار شرکت تاثیر منفی خواهد داشت .

اجرای دکوراسیون داخلی مطابق با اصول طراحی و انتخاب تجهیزات متناسب با فعالیت های فردی و دکوراسیون اتاق ، انرژی مثبتی در کارکنان ایجاد خواهید کرد ، که نتیجه آن یک فضای دلنشین ، آرام ، بدون تنش با بهره وری بالا خواهد بود .

مشتری نیز به محض ورود به دفتر کار این حس مثبت را از کارکنان و فضای دفتر می گیرد و مایل به همکاری با شرکت یا اداره شما خواهد بود ‌. در ادامه مقاله با ما باشید تا با معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک ، ایده درستی از دکوراسیون دفتر کار به دست بیاورید .

تاثیر دکوراسیون داخلی محل کار بر کارکنان

بیشتر بخوانید:قیمت و خرید صندلی مدیریتی رومیس نیلپر

اصول دکوراسیون داخلی محل کار

در مطلب بالا با اهمیت دکوراسیون داخلی و تاثیر آن بر نیروی انسانی آشنا شدید ، در این بخش از مقاله چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک ، شما را با اصول اجرای طراحی داخلی فضای اداری آشنا می کنیم . اصول دکوراسیون داخلی دفتر کار شامل موارد زیر می شود ؛

  • نخستین اصل در طراحی داخلی دفتر کار ، انتخاب رنگ های مناسب است ، رنگ در روحیه و بازدهی کارکنان تاثیر زیادی دارد . در انتخاب رنگ نیز نباید فقط به سلیقه خود اکتفا کنید ، بلکه رنگ های لوگو و فعالیت شرکت را نیز در نظر بگیرید و متناسب با آن رنگ بندی شرکت را انتخاب کنید .

نور پردازی یکی دیگر از اصول مهم است که ، در این بخش از مقاله در مورد آن صحبت می کنیم . از آنجائی که کارمندان در محیط اداری با لپ تاپ ، رایانه ، مطالعه و ثبت اسناد و .‌.. سر و کار دارند ، وجود نور کافی الزامی است .

کمبود نور سبب خستگی چشم و بهره وری پایین کارمندان خواهد شد ؛ از این رو باید از وسایل روشنایی استاندارد و مطابق با اصول دکوراسیون داخلی استفاده نمود .

  • نکته مهم دیگر در اصول طراحی داخلی ، مربوط به مبلمان است . مبلمان باید با سبک دکوراسیون داخلی مطابقت داشته باشند ، از سوی دیگر راحت و شیک باشند . برای راحتی کارکنان ترجیحا مبلمان ارگونومیک را انتخاب کنید .

هر کارمندان باید قفسه و فایل های مخصوص به خود را داشته باشد ، با توجه به فضای دفتر کار ( باز یا بسته ) می توان ار میزهای قفسه دار یا فایل ها و کمدهای جداگانه استفاده نمود .

  • استفاده از وسایل دکوری و تزئین دیوارها یکی دیگر از اصول مهم در طراحی داخلی فضای اداری است ، که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم .

 برای جذاب نمودن محیط حتما چندین قاب عکس یا نقاشی رسمی را در محل کار خود نصب کنید .

استفاده از وسایل تزئینی متناسب با فضا و اهداف شرکت ، آکواریوم ماهی ، گلدان های گل طبیعی نیز در جذاب نمودن دفتر کار شما تاثیر زیادی دارد .

اصول دکوراسیون داخلی محل کار

ایده های دکوراسیون داخلی دفتر اداری شیک

همانگونه که تا به اینجای مقاله چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک متوجه شدید ، طراحی و دکوراسیون داخلی با دو هدف راحتی و ایجاد حس مثبت در کارکنان و مشتریان انجام می گیرد .

اگر قصد طراحی داخلی فضای اداری خود را دارید ، امروزه در سایت های مختلف تصاویر زیادی از دکوراسیون داخلی فضای اداری وجود دارد ، که می توان همان طرح را اجرا نمود ، یا متناسب با هویت شرکت از آن ایده گرفت .

با رعایت اصول گفته شده در این مقاله و ایده گرفتن از تصاویر می توانید ، یک دفتر کار شیک ، جذاب و آرام بخش را طراحی کنید .‌ با دیدن تصاویر و ایده گرفتن از آنها می توانید فضای ساده ، کسالت آور و معمولي دفتر کار خود را به یک محیط مدرن ، پویا و شیک تبدیل کنید .

در واقع با صرف زمان و بودجه کم و با رعایت چند تکنیک و وسایل ساده مانند هارمونی رنگ دفتر و تجهیزات آن ، ایجاد ساختاری یکپارچه ، نصب برد یادداشت ، قفسه ها و شلف ها ، چیدمان درست مبلمان و … می توانید دکوراسیون داخلی دفتر کار خود را شیک و امروزی کنید .

ایده های دکوراسیون داخلی دفتر اداری شیک

سخن پایانی

مقاله چند نمونه دکوراسیون داخلی محل کار و عکس دفتر اداری شیک توسط کارشناسان‌ سایت دکومهر نوشته شده است . اگر به دنبال ایده برای طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه خود هستید ، به سایت دکومهر مراجعه نموده و از تصاویر و محصولات آن دیدن کنید .

سایت دکومهر بزرگترین و مجرب ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات اداری در ایران است ، که علاوه بر فروش محصولات اداری ، راهنمایی های لازم را نیز در زمینه چیدمان و طراحی داخلی به شما خواهند داد ‌.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید صندلی کنفرانسی سما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *