مقالات

چگونه با فلاور باکس اداری فضای کاری را زیباتر کنیم؟

چگونه با فلاور باکس اداری فضای کاری را زیباتر کنیم؟

فلاور باکس اداری یک پیشنهاد منحصر به فرد برای حضورِ طبیعت سرسبز در فضای کاری شماست. پس اگر که شما عاشقِ یک محیط کارِ زیبا و آرامش بخش می باشید، این گزینه را انتخاب کنید. این جعبه های اعجاب انگیز به شما امکانِ دعوت طبیعت به دفتر کارِ کوچک را می دهند.‌ ولی مهم ترین سؤال این است، که این جعبه ها چگونه دفاتر کار را زیبا می کنند؟

اگر که شما به دنبال قانع کننده ترین پاسخ ها برای سؤال خود هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید. ما در دکومهر پاسخ گوی تمامی پرسش های شما خواهیم بود.

با فلاور باکس آشنا شوید!

بین بند بند وجود شما و روحتان ارتباط مستقیمی وجود دارد. پس اگر شما بتوانید، روح و روان خود را در فضایی ایده آل نگه دارید، قطعاً جسم سالم و پُر نشاط تری خواهید داشت.

از سویی دیگر در صورت برخورداری از جسم سالم، مغز با قدرتِ بیشتری به ایده پردازی و کشفِ راه هایی تازه می پردازد! در واقع چند سالیست که به روانشناسی محیط توجه بیشتری شده و حضور طبیعت درون اتاق کار به شدّت مورد توجه بوده است.

فلاور باکس اداری یک جعبه فلزی، شیشه ای یا پلاستیکی است، که نقش باغچه بسیار جمع جور را دارد! قطعاً با وجود این جعبه ها می توان میز اداری خود را بسیار زیبا طراحی نمود. یا قسمت راهروی اداره را به فضایی چون بهشت تبدیل کرد.

این محصولات از نظر طرح، شکل، رنگ و مدل تنوع و گستردگی بسیار زیادی دارد و شما می توانید، باتوجه به دکوراسیون محل اداری بهترین ها را انتخاب کنید. برای اطلاعِ از کاربرد فلاور باکس اداری در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.‌‌..

 

با فلاور باکس آشنا شوید!

فلاور باکس چه کاربردهایی در دکوراسیون اتاق کار دارد؟

برخلاف چندی پیش، این روزها بیشتر پرسنل سعی می کنند، با استفاده از یک گلدان کوچک روی میز خود را زیباتر از پیش کنند. نکته جالب توجه این که گل و گیاهان سطح اکسیژن فضای پیرامون را افزایش داده و به لحاظ فنگ شویی انرژی مثبت را افزایش می دهد.

به خاطر محدودیت های بسیاری که در فضای کاری وجود دارد، ورودِ طبیعت به دِل اتاق شما از طریق فلاور باکس اداری می تواند، وجود داشته باشد. از این جعبه های گیاهان می توان در قسمت های گوناگونی از محیط های کاری استفاده نمود. بعضی از این قسمت ها عبارت است، از؛

1.      استفاده از این جعبه ها به عنوان تفکیک کننده

یکی از بزرگ ترین چالش ها در فضاهای کاری، قسمت بندی گروه های کاری متنوع است. به دلیل عدم وجود اتاق در بسیاری از سالن های اداری شما می توانید، از پارتیشن بندی استفاده نمایید.

ولی تنها با کمی ایده پردازی و خلاقیت می توان از فلاور باکس اداری به عنوان یکی از بهترین تفکیک کننده ها استفاده کرد. برای این کار جعبه گیاهان بزرگ و پایه دار را انتخاب بنمایید. بعد از آن فلاور باکس ها به عنوان دیوار میان قسمت های موردنظر قابل استفاده خواهد بود.

شما می توانید، انواع گل و گیاهان را داخل این جعبه ها پرورش بدهید. پس شما از این جعبه ها می توانید، در فضای بی روح و محیط خشک استفاده کرده و نظم را در آن رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: قیمت میز کارمندی

2.      زیباتر کردن راهروهای اداری با استفاده از جعبه های گل

از سایر مواردی که کاربرد این فلاور باکس اداری را دو چندان می کند، استفاده از آن در راهرو محیط اداری شماست. متأسفانه اغلب راهروی ورودی اداره ها نادیده گرفته شده و بی روح باقی می ماند. حال شما می توانید، به کمک چند فلاور باکس این فضاها را چندین برابر زیباتر کنید.

برخورداری از فضای بی روح و خشک می تواند، هم برروی روحیه کارکنان تأثیر منفی بگذارد و هم برروی روحیه ارباب رجوع! شما که نمی خواهید شرایط کاری سختی داشته باشید؟ پس چند عدد جعبه گل رنگارنگ و یا باغچه کوچک برای خود تهیه کنید.

زیباتر کردن راهروهای اداری با استفاده از جعبه های گل

3.      ساخت دیواری سبز و بلند بالا

معمولاً کم بودن متراژ در اتاق ها موجب می شود، فضای کافی جهتِ قرار دادنِ فلاور باکس ها وجود نداشته باشد. در این شرایط به دیوارها توجه کنید! شما می توانید، با طراحی دیواری سبز و بلند بالا یک محیط زیبا و دلنشین ایجاد کنید.

فلاور باکس اداری از نظر شکل و طرح دارای مدل های مختلفی است. پس حق انتخاب با شماست! بنابر مدل و طرح موردنظر برای دیوار سبز می توانید، از مدل های کوچک و بزرگ یا رنگی انتخاب کنید. حتی شما با انتخاب فلاور باکس بزرگ که دارای باغچه ای کوچک در دِل خود است، زیبایی وصف ناپذیری را برای محیط اداری ایجاد می کنید.

4.      انواع فلاور باکس کوچک برای میز اداری

برخلاف تصور برخی از شماها فلاور باکس اداری دارای انواع مدل های کوچک و بزرگ است! بنابراین شما می توانید، مدل های کوچک را برای قرار دادن برروی میز اداری خود تهیه کنید. جای دادنِ یک جعبه گل کوچک برروی میز جلوی مبلمان یا یک کنجی، میز کاری محیط را بدون تردید زیباتر و جذاب تر از پیش می کند.

بیشتر بخوانید: چگونگی روغن کاری انواع صندلی اداری

5.      جعبه های چند طبقه برای قرار دادن در کنج اتاق اداری

از سایر موارد کاربرد فلاور باکس اداری استفاده از آن در گوشه اتاق کار است. برای این هدف شما می توانید، انواع چند طبقه را انتخاب کنید. به این هنگام تنوع و تعداد گل بیشتری درون این جعبه ها جای می گیرد. البته اگر که محیط کاری شما کوچک بوده و نمی خواهید، فضای را چندان شلوغ کنید، جعبه گل یک طبقه هم کارساز خواهد بود.

 

جعبه های چند طبقه برای قرار دادن در کنج اتاق اداری

نکات بسیار مهم در انتخاب فلاور باکس

کاربرد این جعبه های گل و گیاهان بسیار زیاد است. شما از فلاور باکس اداری می توانید، در اتاق هایی کوچک یا بزرگ با میزان نور و روشنایی مختلف بهره گیرید. حال ما به شما پیشنهاد می کنیم، در این راستا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید؛

  • رنگ این جعبه بهتر است، با دیگر لوازم موجود در اتاق اداری هماهنگ باشد. پس شما می توانید، رنگ متضاد یا مشابه را برای جعبه گل و مبلمان یا صندلی و میز اداری انتخاب بنمایید.
  • اندازه و شکل فلاور باکس های اداری باید با شرایط محیط کاری هماهنگی داشته باشد. پس انواع جعبه های گل بزرگ در فضای اداری کوچک، محیط را بیش از پیش شلوغ می کند. در این حالات جعبه گل و گیاهان کوچک یا انواع دیواری را تهیه کنید.
  • چنانچه که گل های طبیعی را داخل این جعبه ها پرورش می دهید، به روشنایی اتاق توجه داشته باشید. در اتاق هایی که پنجره وجود ندارد، این جعبه ها هوایی چون گلخانه ایجاد می کند! قطعاً این هوا برای تک تک شما ناخوشایند خواهد بود.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود با شما درباره فلاور باکس اداری صحبت کردیم. شما می توانید، با استفاده از این جعبه های گل و گیاهان زیبا به فضای کاری خود روح و جلاء ببخشید. هدف استفاده از فلاور باکس ها متعدد است. بنابراین ابتدا مشخص کنید، با چه هدفی در راستای خرید این جعبه های رنگی و طرح دار اقدام می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *