مقالات

تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی و مدیریت

تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی و مدیریت

زمانی که شما برای خرید هر گونه میز کار اقدام می کنید باید از یک سری ویژگی ها و مشخصات انواع میزها اطلاع داشته باشید و آنها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید  که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی و مدیریت چیست می پردازیم .

بررسی ویژگی های میز کارمندی

برای اینکه تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی و مدیریت چیست را بررسی کنیم باید از ویژگی ها و مشخصات هر کدام از انواع میزها اطلاع داشته باشید . میزهای کارمندی دارای تنوع بسیار بالایی است و شما با سلیقه خود می توانید بهترین میز کار را انتخاب کنید . اندازه و ابعاد این میزها بر اساس اندازه فضای محیط اداره در نظر گرفته می شود .
این میزهای کارمندی شبیه به میزهای مدیریت هستند و دارای اصول مهندسی ارگونومی می باشند و باعث جدا شدن حریم و فضای هر کارمند می شود . از ویژگی های این نوع میز این است که دارای کشوهای متعدد برای اسناد و مدارک است و قفل می شوند که از دسترس دیگران دور نگهداری شوند . میز کارمندی بسیار سبک و قابل جا به جایی است و دوام و فشار و ضربه را تحمل می کند . بهترین نوع میز کارمندی از نوع ام دی اف است که دارای طول ۱۲۰ تا ۱۶۰ و ارتفاع ۷۵ تا ۸۰ سانتیمتر می باشد. یکی از تفاوت مهم این میزها با میزهای دیگر قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن آن می باشد.

بررسی ویژگی های میز کارشناسی

یکی دیگر از تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی و مدیریت چیست ویژگی های میز کارشناسی را بررسی می کنیم که این میزها مناسب محیط اداری هستند و ارتفاع استاندارد آن ۷۵ تا ۸۵ سانتیمتر است و پایه های آن قابلیت تغییر ارتفاع را دارد و طول آن ۹۰ تا ۲۵۰ سانتیمتر است . از ویژگی های دیگر میز کارشناسی رعایت اصول ارگونومی است که افراد ساعت های طولانی می توانند از آن استفاده کنند و همچنین این میزها با دستگاه برش بسیار ظریف برش خورده و لبه های میز نوار pvc دارد که جزو بهترین میزها برای استفاده می باشند که به همین منظور شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت دکومهر ارتباط و مشاوره و راهنمایی بگیرید.

بررسی ویژگی های میز کارشناسی

بررسی ویژگی های میز مدیریتی

یکی دیگر از تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی و مدیریت چیست می توان به میز مدیریتی اشاره کرد که این نوع میز هم از انواع میز اداری است و دارای اصول و طراحی ارگونومی است  و شکل ظاهری آن بسیار شیک است و با توجه به سبک مدرن و کلاسیک بودن آن با دیگر میزها تفاوت دارد . جنس این میزها متفاوت است و می توان از چوب گردو ، ام دی آف MDF  یا فلزی باشد . طول میز مدیریتی بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ و ارتفاع ۷۶ تا ۸۵ سانتیمتر است و عرض آن بستگی به طراحی آن کاملا متفاوت است . طراحی این میزها طوری است که می توان یک میز ال در سمت راست و یک میز متحرک یا ثابت در انتهای آن نصب شده باشد . قیمت این میزهای مدیریتی به دلیل ابعاد بیشتر و کیفیت طراحی متفاوت آن و خاص بودن قیمت آن هم بالاتر است .

نکات مهم در هنگام خرید انواع میز اداری

خرید این نوع میزها بستگی به سلیقه افراد دارد و مهمترین نکته ای که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید فضا و محیط اتاق می باشد که اگر اتاق کوچک است از میزهای کوچک استفاده کنید و هر چه مدل این میزها جدیدتر باشد زیبایی آن بیشتر دیده می شود . البته با توجه به پست و مقام هر شخص میز کار آن باید متفاوت باشد و همسازی سبک میز با محیط کار بسیار مهم است و کارایی طولانی مدت و گارانتی و تضمین کیفیت میز از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام خرید می باشد که به همین منظور شما می توانید برای خرید انواع میزهای اداری به سایت شرکت دکومهر مراجعه و نحوه خرید این میزها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

تفاوت میز کارمندی ، کارشناسی با مدیریت چیست را بررسی کردیم و هر کدام از این میزها دارای بهترین ویژگی ها و خصوصیات می باشند و فقط کافی است شما با شرکت دکومهر ارتباط و از نحوه سفارش این میزها اطلاع حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون دفترکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *