مقالات

نکات انتخاب میز و صندلی‌ مناسب فضای اداری

نکات انتخاب میز و صندلی‌ مناسب فضای اداری

شاید تاکنون به این نکته توجه نکرده باشید اما استفاده از یک میز و صندلی مناسب بیشترین تاثیر را روی افزایش زیبایی و جذابیت فضای اداری دارد.

مدیران شرکت‌ ها و روسا موظف هستند بهترین و مناسب‌ ترین نوع میز و صندلی را برای محیط کار خود خریداری کنند. این کار علاوه بر ایجاد تاثیرات مثبت بصری، باعث می‌ شود تا کارمندان احساس راحتی کرده و بتوانند بدون خستگی کار خود را به بهترین نحو انجام دهند.

در نظر گرفتن نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری باعث می‌ شود تا شما بهترین و مرغوب‌ ترین این محصولات را انتخاب نمایید. در ادامه این نکات را به شما معرفی می‌ کنیم.

 

1. هنگام خرید ابعاد و اندازه صندلی ها را در نظر بگیرید‌.

از مهم‌ ترین نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری، می‌ توانیم به خرید یک صندلی با ابعاد و اندازه استاندارد اشاره کنیم.

صندلی که برای اتاق مدیر یا کارکنان خریده می‌ شود باید اندازه‌ای مناسب داشته باشد به طوری که تمام افراد حتی اشخاصی که چاق هستند بتوانند در آن جای بگیرند و تمامی قسمت‌ های بدن آنها در صندلی قرار بگیرد.

در حال حاضر صندلی‌ هایی تولید شده است که قابلیت تنظیم داشته و تمام افراد با هر سایز و وزنی می‌ توانند روی آن بنشینند. علاوه بر این، بهتر است هنگام خرید صندلی برای فضاهای اداری، نوع رسمی و پنج پایه آن را خریداری کنید.

توجه به نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری به شما و کارمندانتان کمک می‌ کند تا با خیال راحت‌ تر و تمرکز بیشتری کار خود را انجام دهید.

 

هنگام خرید ابعاد و اندازه صندلی ها را در نظر بگیرید‌.

 

2. میز و صندلی باید برای فضای کار و کاربر مناسب باشد.

اگر نگاهی به لیست مهمترین نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری بیندازید متوجه می‌ شوید که باید این محصولات را مناسب فضای کار و کاربر خریداری کنید. هنگام خرید باید مبلمانی را انتخاب کنید که ساده‌تر و سنگین‌تر است.

علاوه بر این، توجه به اندازه، ارتفاع، ضخامت و طرح‌ و مدل میز و صندلی از دیگر موارد مهم و اساسی به حساب می‌ آید. فرقی ندارد که میز انتخاب شده چه جنسی داشته باشد ولی امروز میزهای چوبی و ام دی اف گزینه بهتری برای ادارات و شرکت‌ ها هستند.

طبق نظر بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی، بهتر است در مکان‌ های اداری و رسمی از خرید میز و صندلی‌ هایی با رنگ‌ های مختلف خودداری کرده و محصولاتی را خریداری کنید که رنگ‌ های کرم، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن و مشکی داشته یا حداکثر از دو رنگ تشکیل شده‌اند.

3. میز اداری باید گنجایش و ابعاد کافی داسته باشد.

از دیگر نکات مهمی که هنگام انتخاب میز و صندلی برای اداره باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک میز با گنجایش مناسب است. در صورتی که میزان اوراق، پرونده و وسایل و تجهیزات یا ست اداری کارکنان شما زیاد است، بهتر است یک میز با گنجایش بالا که تعداد کشو و قفسه زیادی دارد خریداری کنید.

علاوه بر این، از خرید میزهای بسیار کوچک که فضای کافی نداشته و نمی‌ توان به خوبی وسایل و لوازم مهم را روی آن ها قرار داد خودداری کنید.

موضوع ذکر شده از مهمترین نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری است و از هدر رفتن پول و هزینه شما نیز جلوگیری می‌ کند. البته باید از خرید میزهای بسیار بزرگ که وزن سنگینی داشته و تمامی فضای اتاق را اشغال می‌ کند نیز خودداری کنید.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

 

4. در زمان خرید صندلی اداری توجه کنید که باعث آسیب‌ های فیزیکی به بدن نشود.

در هنگام خرید صندلی اداری یا مدیریتی توجه داشته باشید که این صندلی‌ ها نقش مهمی در پیشگیری از خستگی کارمندان داشته و می‌ تواند به افزایش بهره‌ وری و تمرکز و بازدهی مغزی آنها کمک کند.

صندلی‌ هایی که به صورت غیر استاندارد طراحی شده‌اند در کوتاه مدت می‌ توانند تاثیرات مخربی روی وضعیت جسمی و روحی کارمندان شما داشته باشند.

هنگامی که فروشندگان نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری را برای خریداران خود بازگو می‌ کنند، این نکته را در نظر می‌ گیرند که انتخاب و خرید یک صندلی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

پس در صورتی که رئیس یک شرکت یا اداره هستید و می‌ خواهید کارمندان شما در زمان کار کردن با مشکلات جسمی و فیزیکی مانند کمردرد روبرو نشوند، اقدام به خرید و تهیه صندلی‌ های مرغوب و درجه یک کنید.

 

5. از استحکام بالا و کیفیت بدنه میز و صندلی اطمینان یابید.

از دیگر نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری، انتخاب محصولی با کیفیت بدنه عالی و استحکام بی‌ نظیر است. ممکن است برای برخی از افراد قیمت میز و صندلی کمی بالا باشد و این افراد تمایل نداشته باشند به صورت مرتب اقدام به خرید میز و صندلی کنند.

در این مواقع شما باید محصولی خریداری کنید که بدنه آن مقاومت زیادی داشته باشد تا شما بتوانید حداقل ۱۰ سال از آنها استفاده کنید. به این منظور می‌ توانید جنس بدنه و متریال‌ های به کار رفته در ساخت آن ها را بررسی کنید.

همچنین حداکثر وزن و شرایط محیطی که می‌ تواند تحمل کند را به خوبی بررسی کرده و در نهایت محصولی مقاوم و با کیفیت خریداری نمایید. موارد ذکر شده از قابل اهمیت‌ ترین نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری است که خریداران باید در نظر داشته باشند.

. از استحکام بالا و کیفیت بدنه میز و صندلی اطمینان یابید

سخن پایانی

در این مقاله نکات انتخاب میز و صندلی مناسب فضای اداری را به شما گفتیم در صورتی که می‌ خواهید انواع میز و صندلی را در تعداد مختلف با مدل‌ های شیک و جدید و قیمت ارزان خریداری کنید، سایت دکومهر بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

مجموعه ما انواع میز و صندلی مدیریتی، کارمندی، کنفرانسی و انتظار را تولید و با استحکام و دوام زیاد و راحتی فراوان جهت نشستن‌ های طولانی مدت در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌ دهد. بهتر است در ابتدا با کارشناسان ما صحبت کرده و اطلاعات تکمیلی در مورد محصول مورد نظر به دست بیاورید، سپس سفارش خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *