مقالات

ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی

ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی

یکی از اصلی‌ترین وسایل در مبلمان اداری میز منشی محسوب می‌شود که باید به هنگام خرید آن دقت عمل بسیاری را به خرج داد تا بتوان یک محصول مناسب و با کیفیت را خریداری کرد. بسیاری از خریداران به هنگام خرید میز منشی با دغدغه‌های زیادی مواجه می‌شوند و در نهایت نمی‌توانند انتخاب درستی را داشته باشند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید و می‌خواهید یک میز منشی با دوام شیک را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید تا شما را با ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی آشنا کنیم. با آگاهی کامل از این ویژگی‌ها می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین میز منشی را برای مجموعه خود خریداری کنید.

میز منشی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی را برایتان شرح دهیم، باید شما را به طور کامل و جامع با این محصول آشنا کنیم.

قطعاً شما هم به هنگام ورود به یک مجموعه اول وارد قسمت پذیرش یا لابی می‌شوید که در این قسمت میز منشی قرار می‌گیرد. ممکن است عده‌ای از افراد گمان کنند این قسمت از محل کار تاثیر چندانی بر روی فروششان ندارد، اما باید بگوییم این تصور کاملاً اشتباه می‌باشد. چرا که این قسمت تاثیر ماندگاری بر روی مشتری ها داشته و اگر مشتری رضایت کافی نداشته باشد قطعاً دیگر به مجموعه شما مراجعه نخواهد کرد.

دقت داشته باشید میز منشی می‌تواند نشان دهنده هویت مجموعه شما باشد و اگر به درستی انتخاب نشود قطعاً اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت. اولین کاری که مشتری‌ها انجام می‌دهند مراجعه به میز پذیرش یا همان میز منشی است تا بتواند یک وقت برای ملاقات یا انجام کاری رزرو کند. میزهای منشی معمولاً ایستاده هستند و نمای آنها بلندتر از دیگر میزها می‌باشد.

چرا که در این صورت حریم خصوصی منشی حفظ خواهد شد و می‌تواند در آرامش کامل میان انبوهی از مشتری‌ها به فعالیت خود بپردازد و راندمان کاری خود را افزایش دهد. به عبارت کلی می‌توان گفت میز منشی یک ایستگاه برای استقبال از مشتری‌ها در مجموعه‌های مختلف محسوب می‌شود و وجود آن در اکثر شرکت‌ها ضروری و واجب است.

بررسی ویژگی های میز منشی

حال که با میز منشی و کاربرد آن در شرکت‌ها آشنا شده‌اید وقت آن است تا ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی را برایتان شرح دهیم. این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشند:

ارگونومیک بودن

اولین ویژگی یک میز منشی مناسب آرگونومیک بودن آن است. البته باید توجه داشته باشید که این ویژگی تنها مخصوص به میزهای منشی نیست و برای میزهای دیگر همچون میز مدیریت، میز کارمندی و… باید در نظر گرفته شود. ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند آرگونومیک بودن میز منشی به چه معناست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر یک میز در حالت استاندارد و آرگونومیک باشد هیچگاه به کمر، گردن و ستون فقرات فرد آسیب نخواهد رسید. بسیاری از میزهای منشی در سطح بازار وجود دارند که حالت آرگونومیک نداشته و منشی در اثر استفاده طولانی مدت از آن دچار آسیب‌های جدی در ناحیه کمر و ستون فقرات خود می‌گردد و باید هزینه‌های بسیاری برای درمان خود انجام دهد.

به همین خاطر اگر می‌خواهید‌ برای منشی مجموعه خود یک میز با کیفیت تهیه کنید باید اولین نکته‌ای که مد نظر قرار می‌دهید آرگونومیک بودن آن باشد. در واقع این نکته یکی از ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی محسوب می‌شود.

طراحی منحصر به فرد

از دیگر ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی می‌توان به طراحی منحصر به فرد و شیک آن اشاره کرد. هر مقدار میز منشی از طراحی بهتر و مدرن‌تری برخوردار باشد، روحیه کارکنان یک مجموعه افزایش خواهد یافت و همچنین دکوراسیون محیط پیرامون بهبود خواهد یافت. میزهای منشی نسبتا شیک، معمولاً در اشکال هندسی طراحی می‌گردند که می توانند در عین سادگی زیبایی خارق‌العاده‌ای داشته باشند.

جنس و متریال به کار رفته

اگر می‌خواهید یک میز منشی با کیفیت خریداری کنید باید به ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی یعنی جنس و متریال به کار رفته در آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. میزهای منشی امروزه با استفاده از متریال مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر یک از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا هستند.

اما میزهایی که با استفاده از متریال چوب ساخته می‌شوند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین نماد شکوه و زیبایی هستند. البته توجه داشته باشید میزهای منشی را می‌توانید در جنس‌های فلز و ام دی اف تهیه کنید که این مدل‌ها هزینه کمتری نسبت به میز منشی تمام چوب دارد.

جنس و متریال به کار رفته

ارتفاع

آخرین مورد از ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی که باید به آن توجه داشته باشید ارتفاع میز است. بسیاری از افراد به هنگام مراجعه به فروشگاه از مشاوران مجموعه سوال می‌کنند که ارتفاع میز منشی چقدر باید باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ارتفاع میز منشی را باید با توجه به قد منشی انتخاب کنید تا به راحتی بتواند در پشت آن قرار بگیرد.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده‌اید برای خرید میز منشی باید آگاهی کامل از ویژگی‌های اصلی بهترین نوع ویندوز منشی را داشت تا بتوان انتخاب اصولی تری در این باره داشت.

به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با مطالب مرتبط درباره ویژگی های اصلی بهترین نوع میز منشی آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری محصول دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *