دسته‌بندی نشده

ویژگی و انواع پارتیشن های اداری

ویژگی و انواع پارتیشن های اداری

ویژگی و انواع پارتیشن های اداری

پارتیشن اداری را می‌ توانیم جزء بهترین تجهیزات تولید شده برای استفاده بهینه از فضا و زیباسازی مکان‌ های مختلف مانند اداره یا سازمان ها معرفی کنیم.

معمولاً در مکان‌ های کوچک که نیاز به ایجاد بخش‌ ها و اتاق‌ های مختلف است، پارتیشن بندی نقش بسزایی دارد. امروزه به دلیل کاربردهای منحصر به فرد و ویژه‌ای که انواع پارتیشن‌ های اداری دارند، از آنها استقبال قابل توجهی شده است و استفاده از این تجهیزات می‌ تواند نقش موثری در تقسیم بندی فضا داشته باشد.

در ادامه این قسمت توضیحات بیشتری در مورد ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری در اختیار شما قرار می‌ دهیم.

 

معرفی پارتیشن های اداری

در مورد پارتیشن‌ های اداری باید بگوییم، که در چند سال اخیر از آن‌ها برای ایجاد محیط کلاسیک و مدرن استفاده می‌ شوند. پارتیشن‌ های اداری نه تنها نقش موثری در افزایش زیبایی و جذابیت محیط دارد، بلکه سبب افزایش نور محیط، بالا رفتن تعامل بین کارمندان و مدیریت بیشتر فضا می‌ شود.

بسیاری از شرکت‌ ها و ادارات دارای فضای بسیار کم و کوچکی هستند و مدیران آنها به منظور بالا بردن حریم شخصی و ایجاد بخش‌ های گوناگون اقدام به استفاده از پارتیشن‌ ها می‌ کنند. بهتر است قبل از خرید و سفارش این محصولات در ابتدا ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهتر از این تجهیزات استفاده کنید.

انواع پارتیشن های اداری

جالب است بدانید به دلیل استقبال بی‌نظیری که از پارتیشن‌ های اداری شده است، این تجهیزات را در جنس‌ های مختلف تولید می‌ کنند.

در ادامه این قسمت پرفروش‌ترین و مهم‌ترین پارتیشن‌ های اداری را به شما معرفی کرده و توضیحات بیشتری در مورد آنها در اختیار شما قرار می‌ دهیم:

 

انواع پارتیشن های اداری

1. پارتیشن اداری شیشه ای

از پرفروش‌ترین پارتیشن‌ های اداری می‌ توانیم، به جنس شیشه‌ای اشاره کنیم. استفاده از این پارتیشن‌ها نقش مهمی در افزایش زیبایی محیط داشته و در کنار آن می‌ تواند، به خوبی نور مورد نیاز محیط را فراهم کند.

استفاده از این پارتیشن‌ ها نقش موثری در تامین شادابی و پویایی کارمندان داشته و از یکنواختی محیط جلوگیری می‌ کند. جالب است بدانید پارتیشن‌ های شیشه‌ای سبب از بین بردن صداهای اضافه شده و می‌ تواند تاثیر مهمی در برقراری ارتباط بین کارمندان داشته باشد.

در مورد ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری شیشه‌ای باید در نظر داشته باشید که این محصولات در مدل‌ های مختلف به صورت ساده یا طرح دار ارائه می‌ شوند و شما می‌ توانید به منظور افزایش کارایی و زیبایی محیط از هر کدام از آنها استفاده کنید.

2. پارتیشن اداری چوبی

از دیگر جذاب‌ترین و محبوب‌ ترین پارتیشن اداری می‌ توانیم به جنس چوبی این محصولات اشاره کنیم. معمولا پارتیشن‌های اداری را از چوب‌ های خالص مثل چوب روسی، چوب گردو، چوب افرا یا چوب‌ های مصنوعی مثل ام دی اف تولید می‌ کنند.

پارتیشن‌ های اداری چوبی به خوبی با محیط ست شده و شما می‌ توانید آن را با تجهیزات داخل اداره مانند میز کارشناسی یا صندلی اداری هماهنگ کنید. انواع پارتیشن‌های چوبی مقاومت زیادی در برابر ضربه داشته و از استحکام خوبی نیز برخوردار هستند.

علاوه بر این، تا حد زیادی از تبادل سر و صدا جلوگیری کرده و جایگاه ویژه‌ای در طراحی دکوراسیون ادارات و شرکت‌ ها دارند.

3. پارتیشن اداری فلزی

پارتیشن‌های اداری فلزی نوع دیگری از پارتیشن‌ های جدا کننده هستند که از متریال‌ های فلزی مانند آلومینیوم در ساخت آنها استفاده می‌ شود.

این پارتیشن‌ها به صورت تک جداره و دوجداره هستند و می‌ توان آنها را به صورت ثابت یا متحرک خریداری کرد. این پارتیشن‌ها نیز از مقاومت و استحکام فوق العاده بالایی برخوردار بوده و مقاومت فراوانی در برابر سر و صدا، رطوبت و آتش سوزی دارند.

امروز بسیاری از افراد پس از تکمیل کردن اطلاعات خود در مورد ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری ترجیح می‌ دهند نوع فلزی آن را خریداری کنند.

برای خرید میز مدیریتی میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

اصلی ترین ویژگی پارتیشن های اداری

در نظر گرفتن ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری در انتخاب بهترین محصولات به شما کمک می‌ کند. در ادامه مهمترین ویژگی و خصوصیات مثبت پارتیشن‌ های اداری را به شما معرفی می‌ کنیم:

  • مواد اولیه آنها از متریال‌ های مقاوم و با دوام ساخته شده است که می‌ تواند در برابر رطوبت، فشار، ضربه یا هرگونه تکان و لرزه مقاومت فراوانی داشته باشد.
  • بر اساس بالاترین استانداردهای جهان ساخته شده و قواعد آرگونومی در ساخت و پرداخت آنها رعایت شده است.
  • دارای جنس‌ها و طراحی‌ های متنوعی هستند، که شما می‌ توانید هر کدام از آنها را در هر جنسی از جمله چوب، شیشه‌ای یا فلزی به صورت مدرن یا کلاسیک خریداری کنید.
  • پارتیشن اداری از هر جنسی که باشد سبب کاهش ورود و خروج سر و صدا شده و این موضوع نقش مهمی در تامین تمرکز کارکنان و افزایش راندمان و بهره‌وری آنها دارد.

با تحقیق و کسب اطلاعات لازم در مورد ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری، شما می‌ توانید محصولی زیبا، کارآمد و اقتصادی خریداری کنید.

خرید پارتیشن اداری

پس از اینکه اطلاعات لازم و مهم را در مورد ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری کسب کردید ممکن است بخواهید برای محل کار خود اقدام به خرید این محصولات کنید.

بهتر است در نظر داشته باشید قبل از خرید، در مورد جنس و قیمت هر کدام از پارتیشن‌ های اداری با هر جنسی تحقیق کرده، تا بتوانید محصولی مناسب خریداری کنید. علاوه بر این، بهتر است محصولی را خریداری کنید، که از چند لایه ساخته شده و ضخامت استانداردی دارد، تا شما بتوانید با خیال راحت برای کاهش سر و صدای محیط و استفاده طولانی از آن بهره‌مند شوید.

در حال حاضر پارتیشن‌ های اداری متحرک نیز ساخته شدند، که در صورت جابجایی به مکان دیگر شما می‌ توانید آنها را با خود به محل جدید ببرید. پس در صورتی که مکان و محل اداره و شرکت اجاره‌ای می باشد بهتر است، به جای خرید پارتیشن‌ های اداری ثابت از نوع متحرک آن استفاده کنید، تا هزینه‌ های شما نیز تا مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

پس توصیه ما به شما این است، که همواره ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری را در نظر گرفته و محصولی درجه یک خریداری کنید.

 

خرید پارتیشن اداری

سخن پایانی

در این مقاله در مورد ویژگی و انواع پارتیشن‌ های اداری برای شما صحبت کردیم. در صورت تمایل به سفارش ساخت و خرید انواع پارتیشن‌های اداری یا دیگر ملزومات اداره مانند صندلی، میز اداری و نیم ست اداری می‌ توانید بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را از فروشگاه اینترنتی دکومهر خریداری کنید.

صنایع چوبی دکومهر یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید محصولات و لوازم چوبی است، که به دلیل داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان بهترین تجهیزات و محصولات را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *