دسته‌بندی نشده

نکاتی کلیدی در مورد دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری

نکاتی کلیدی در مورد دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری

شما باید در ارتباط با دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری به چند نکته مهم توجه داشته باشید. در واقع این مسئله از چندین جنبه حائز اهمیت است! بعضی از افراد چنین فکر می کنند، توجه به این نکات تنها تأثیر زیبایی داشته و از جهاتی دیگر بی اهمیت می باشد! ولی ما در طولِ این مطلبِ از خود در دکومهر به شما برخی از نکات را بازگو خواهیم نمود، تا بتوانید به بهترین حالت ممکن دکوراسیون داخلی محیط اداری خود را پیش ببرید.

پس توصیه ما به شما این است، که در ادامه این نوشتار از ما همراه بوده و در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همه روزه در کنار شما بوده و البته پاسخ گوی تمامی ابهامات شما خواهند بود.

توجه به اصول دکوراسیون داخلی چه تأثیری برروی بهره وری کارکنان دارد؟

یکی از اصلی ترین مسائل در ارتباط با دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری و توجه به نکات کلیدی آنها، افزایش بهره وری کارکنان است. در واقع بسیاری از کارکنان با توجه به رنگ ها و میزانِ نور حاکم بَر محیط همچنين آرامش خاطر به سزایی که به ارمغان می آورد، اغلب با کیفیت بیشتری کارهای خود را انجام می‌ دهند.

به همین خاطر است، که متخصصان چنین پیشنهاد می کنند؛ حتماً در زمان دکوراسیون داخلی به نکات کلیدی موجود حول و حوش آن توجه نموده و به هیچ عنوان از این مسئله سَر باز نزنید. به دور از دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری در بعضی از محیط های اداری و کاری رنگ ها به قدری زیبا و تماشایی است، که؛

  • افراد کمتر از پیش خسته خواهند شد.
  • میزانِ تمرکز آنها برای ادامه کار افزایش می یابد.
  • علاقه و رغبت آنها به جهتِ حضور در محیط کاری افزایش می یابد.
  • احساس راحتی آنها در چنین فضاهایی بیشتر شده و البته آرامش بیشتری تجربه خواهند کرد.

بنابراین بهتر است، با ما در ادامه این نوشتار از خود در دکومهر همراه بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با نکات کلیدی در مورد دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری به دَست آورید.

رنگ هایی تیره نشان دهنده محیط کار حرفه ای است!

استفاده از رنگ هایی تیره می تواند، نشان دهنده یک محیط کاری حرفه ای و تخصصی باشد. البته توجه داشته باشید، که منظور ما تاریک نمودنِ محیط کاری نیست! بنابراین توصیه ما به شما این است، که استفاده از رنگ هایی تیره تر را در اولویت قرار داده و به هیچ عنوان فراموش نکنید.

رنگ هایی روشن نشان دهنده محیط اداری صمیمانه است!

چنانچه که شما در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری به دنبال چنین مسئله ای هستید، محیط اداری صمیمانه و دوستانه باشد، استفاده از رنگ هایی روشن تر را در اولویت قرار بدهید. رنگ روشن می تواند، شادی و نشاط را در وجودِ کارکنان محیط اداری طنین انداز کند. از این جهت توصیه ما به شما این است، که بهره گیری از رنگ هایی شاد را به هیچ عنوان از خاطر نبرید.

این که شما در آراستن محیط اداری کدام یک از این رنگ ها را انتخاب کنید، به نوعِ محیط کاری و البته علاقه شخصی بستگی دارد. اگر که محیط کاری شما حرفه ای و تخصصی است، رنگ های اصلی را رنگ هایی تیره انتخاب کنید. حال برای قسمت های صمیمی تر و دوستانه تر از رنگ هایی شادتر و پُر نشاط تر بهره گیرید.

از متغییرهایی متنوع در قسمت هایی مختلف استفاده بنمایید!

یکی دیگر از اصل هایی که شما باید در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری در نظر بگیرید، بهره گیری از متغییر هایی متنوع در قسمت هایی گوناگون است. در واقع چنین نیاز نیست، که تمامی بخش های اداره از شرایط برابری برخوردار باشند. از سویی دیگر شرایط کاری کارمندان در قسمت های گوناگون یک اداره با یکدیگر تفاوت شایانی دارد.

مثلاً شما می توانید، در سالن غذاخوری اداره خود از مبلمان و رنگ هایی با نشاط تر بهره مند شوید. حال مبلمان مورد استفاده برای مراجعه کنندگان و میهمانان عزیزتان می تواند، طرح هایی خیلی خاص و متفاوت تر داشته باشد. به همین ترتیب شما باید در قسمت های گوناگون از اِلمان هایی متنوع از نظر طرح و رنگ استفاده بنمایید.

 

  از متغییرهایی متنوع در قسمت هایی مختلف استفاده بنمایید!

از پارتیشن ها یا جدا کننده های شیشه‌ ای استفاده بنمایید!

بلی، در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری یکی دیگر از اصول به جهتِ ایجاد حس همکاری بیشتر میان کارکنان استفاده از پارتیشن های شیشه ای و یا جدا کننده هاست. برقراری ارتباط چَشمی میان کارکنان می تواند، همدلی و تداوم همکاری را افزایش بدهد. این روزها جدا نمودنِ محیط اداری با استفاده از دیوارهایی سیمانی چندان مناسب به نظر نمی رسد.

البته لازم است، در محیط های مورد نیاز شخصی سازی ها به خوبی انجام بشود. بنابراین از جدا کننده های شیشه ای حتماً استفاده نموده و برای هریک از کارمندان خود فضایی مستقل ایجاد بنمایید.

در انتخاب مبلمان اداری به چه نکاتی توجه کنیم!

یکی از مهم ترین لوازم اداری که شما باید در انتخاب آنها نهایت دقّت عمل را داشته باشید، مبلمان اداری است. چرا که شما باید در انتخاب آنها به رفاهِ حال کارمندان خود توجه داشته باشید. ما در ادامه متن به جهتِ دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری بهتر به برخی از نکات در ارتباط با این دَست از لوازم می پردازیم. پس در ادامه همچنان همراه ما بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دَست آورید؛

برای خرید میز کار گروهی میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

چقدر بودجه دارید!

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین مواردی که برروی انتخاب مبلمان اثر می گذارد، بررسی میزانِ بودجه تان است. در واقع پول شما بیان کننده این است، که شما حق انتخاب چه اندازه مبلمان با چه متریال و طرحی را خواهید داشت.

مساحت محیط اداری تان چقدر است؟

یکی دیگر از نکات تأثیر گذار برروی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری مساحت محیط اداری شماست. در واقع شما باید محیطی که در آن مبلمان چیده می شود، را اندازه گیری بنمایید. بعد از آن بایست یک طرح در مقیاسی کوچک تر در ذهن خود و یا برروی کاغذ پیاده سازی کنید. حال باید بررسی کنید، که بهترین راه کار به جهتِ پخش فضا در اداره شما چه می باشد!

امکان دارد، که شما با انجام تجزیه و تحلیل هایی بسیار به این نتیجه دَست یابید، که از میزهای موجود در دِل بازار استفاده ننمایید. به حالتی که یک میز و مبلمان اداری سفارشی را خواستار شده و از آنها به بهترین نتیجه برسید.

یک لیست از نیازمندی خود تعیین کنید!

برای آنکه شما در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری به بهترین نتیجه ها برسید و البته هیچ یک از کارمندان بدون صندلی و میز نماند! یک فهرست از تمامی نیازمندی های خود تهیه بنمایید! اینچنین قطعاً به بهترین نتیجه ها خواهید رسید.

  یک لیست از نیازمندی خود تعیین کنید!

از انجام نورپردازی غفلت نکنید!

انجام نورپردازی درست و دقیق از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که منجر به ایجاد یک ایستگاه کاری دلپذیر و البته آرامش بخش خواهد شد. علاوه بَر اینها از خستگی چَشمان شما پیش گیری می کند. شما می توانید، برای طراحی نور به نکات بسیاری توجه کنید. اینکه سایه ها را به بهترین حالت شکل داده و نقاط روشن را به خوبی طراحی کنید.

در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری توجه کنید؛ اگر که دفتر کارتان دارای میزانِ نورِ مناسبی نیست! حتماً از لامپ هایی استفاده کنید، که سطحِ مناسب نور را تدارک می بیند. در غیر از این موارد قطعاً کارمندان شما با مشکل در کار کردنِ خود و خستگی چَشمان مواجه می شوند.

سبک دکوراسیون محیط اداری شما چگونه است؟

یک نکته دیگر این است، که حتماً به سبک دکوراسیون داخلی اداره توجه بنمایید. سبک هایی متنوع در این راستا وجود دارد! اینکه سبک مینیمال می باشد و یا کلاسیک! مدرن است یا از طبیعت سرچشمه می گیرد؟ به همین خاطر توصیه ما به شما این است، که حتماً مبلمان انتخابی برای اداره شما با سبک دکوراسیون هماهنگی داشته باشد.

قطعاً اینگونه به بهترین نتیجه ها خواهید رسید. پس حتماً در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری به این نکته توجه بنمایید!

 

به ساعت کاری کارمندان‌تان توجه کنید!

نوعِ مبلمان اداری که برای کارکنان یک اداره انتخاب می شود، بستگی زیادی به ساعات کاری آنها دارد. میز مدیر یک مجموعه با میز معاون تفاوتی بسیار دارد. حال هردوی این گزینه ها با میز کارمندان تفاوت شایانی دارد! پس حتماً در انتخاب نوع میز اداری به وظایف کارمندان خود توجه بنمایید.

علاوه بَر اینها ساعات کاری کارمندان برروی چینش آنها و تجهیزات اداری تأثیرگذار است. چنانچه که کارمندان به صورت تمام وقت کارِ خود را انجام می دهند، به فضایی بیشتر و آزادتر نیاز خواهند داشت. اینچنین قطعاً می توانند، بهتر تمرکز کنند.

ولی اگر که آنها ساعات کمتری را کار می کنند، در دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری توجه کنید؛ حتی آنها در فضاهایی شلوغ تر می توانند، کار کنند.

 

به ساعت کاری کارمندان‌تان توجه کنید!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در دکومهر به بررسی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری پرداختیم. همانطور که خواندید، انتخاب مبلمان برای اداره ها از اهمیت شایانی برخوردار است و شما باید در این راستا به نکات بسیاری توجه کنید.

اینکه مبلمان دارای رنگ هایی مناسب بوده و با سبک دکوراسیون داخلی اداره همخوانی داشته باشد. همچنين شما باید میزان بودجه خود را به جهتِ خرید مبلمان مورد توجه قرار بدهید. امیدواریم که اطلاعاتِ ارائه شده در این نوشتار از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *