دسته‌بندی نشده

نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس

نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس

یکی از مهمترین قسمت‌ های هر اداره یا شرکت اتاق جلسات و کنفرانس است، که در آن تصمیم‌ های مهم در مورد پیشرفت و نحوه ساز و کار شرکت گرفته می‌ شود.

به همین دلیل استفاده از انواع متریال و تجهیزات راحت و با کیفیت در اتاق جلسات از اهمیت زیادی برخوردار است. میز کنفرانس را می‌ توانیم، از جمله مهمترین و اصلی‌ ترین تجهیزات معرفی کنیم، که استفاده از آن نقش مهمی در بهبود مذاکرات داشته و سبب راحتی بهتر کارمندان و مدیران می‌ شود.

در ادامه این مقاله نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس را در اختیار شما قرار می‌ دهیم، که با بهره‌ بندی از آنها می‌ توانید بهترین میز را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

1. اندازه فضا را در نظر بگیرید.

اولین و مهم‌ ترین نکته در هنگام خرید میز کنفرانس در نظر گرفتن فضا و ابعاد و اندازه اتاقی است، که می‌ خواهید میز را در آن قرار دهید. در این زمان شما باید به خوبی ابعاد و اندازه اتاق را در نظر گرفته و تمامی لوازم جانبی که قصد دارید، در اتاق قرار دهید را بررسی کنید و سپس بر اساس آن یک میز کنفرانس مناسب خریداری نمایید.

بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی به افراد توصیه می‌ کنند نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس را در اولویت قرار دهند، که مهمترین این نکته خرید میزی با ابعاد و اندازه استاندارد است.

اگر برای یک اتاق کوچک میزی بزرگ خریداری کنید، رفت و آمد و نشست و برخاست روی صندلی‌ اداری میز کنفرانس به سختی انجام شده و اتاق شما نیز جلوه زیبایی پیدا نمی‌ کند. پس در اولین مورد به اندازه مناسب و صحیح میز کنفرانس توجه کنید.

 

2. به بودجه خود توجه کنید.

شاید در مرحله اول به نظر شما این موضوع اهمیت زیادی نداشته باشد ولی یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس در نظر گرفتن قیمت آن است.

شما باید به بودجه و توان مالی خود دقت کرده و میزی را خریداری کنید که با توان مالی شما تناسب داشته باشد. خرید میزهای گران قیمت در مواقعی که شما به تازگی شرکت را راه‌ اندازی کردید، کار درستی نیست و نیاز است تا علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و استحکام میز کنفرانس، به قیمت آن نیز توجه کنید.

در حال حاضر میزهای کنفرانس با کیفیت عالی وارد بازار شدند، که شما می‌ توانید برای پیشگیری از هدر رفتن هزینه و صرفه‌ جویی در بوبوجه خود، اقدام به خرید آنها کنید.

به بودجه خود توجه کنید.

 

3. میزی مناسب بر اساس نوع شغل و حجم کار خود تهیه کنید.

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس خرید میزی با ابعاد و اندازه مناسب بر اساس نوع شغل و حجم مدارک و اوراق موجود است.

گاهی مواقع نیاز است تا روی میز کنفرانس انواع وسایل و لوازم ضروری از جمله ست اداری، مدارک و پرونده‌ ها قرار بگیرد، که در این زمان نیاز به خرید یک میز بزرگ با کشو و قسمت‌ های مختلف دارید. اما اگر شغل شما به گونه‌ای است که نیاز به قرار دادن مدارک زیاد روی آن ندارید، یک میز ساده با اندازه‌ای معمولی کفایت می‌ کند.

در نظر گرفتن نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس به شما کمک می‌ کند، تا بدون وجود هرگونه مشکل از آن استفاده کنید. علاوه بر این، باید میز شما به اندازه‌ای باشد که بتوان اندازه چیدن صندلی‌ ها را رعایت کرد، تا افراد هنگام جابجایی یا نشستن و برخاستن با مشکل روبرو نشوند.

4. کیفیت ساخت و استحکام میز را در نظر بگیرید.

علاوه بر موارد ذکر شده، از دیگر نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، انتخاب یک میز با کیفیت و جنس عالی است.

اکثر افراد علاقه‌ای به خرید مداوم میز و صرف هزینه‌ های گزاف به صورت مرتبه ندارند، به همین دلیل بهتر است میزی را خریداری کنید، که تمام قسمت‌ های آن از دوام و استحکام کافی برخوردار باشند و شما بتوانید، با خیال راحت تا چندین سال از آنها استفاده کنید.

میزهایی که در هر شرایطی مقاوم باشند و بتوانند تغییرات آب و هوایی یا ضربه‌ های مختلف را تحمل کنند، جزء بهترین میزهای کنفرانس هستند. کیفیت و استحکام میز کنفرانس همانند میز کارمندی مهم بوده و نیاز است تا شما هنگام خرید به خوبی تمام قسمت‌ های آن مانند بدنه و پایه‌ ها را بررسی کنید.

این موضوع جزء نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس است که تمامی مدیران و روسای شرکت باید آن را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: صندلی کارمندی

5. ظاهر و طرح میز را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس که اکثر طراحان دکوراسیون داخلی به آن اهمیت ویژه‌ای می‌ دهند، طرح و شکل میز است. امروز انواع میزها با ظاهر

  • مستطیلی شکل
  • مربع شکل
  • مدولار یا ماژولار
  • میز Uشکل
  • میز دایره
  • میز قایق شکل
  • میز ذوزنقه‌ای

ساخته شده، که هر کدام دارای جذابیت ظاهری خاص خود بوده و برای محیطی با دکوراسیون خاص مناسب هستند. به همین دلیل شما باید در ابتدا نوع دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس و شرکت را در نظر گرفته و میزی مناسب با آن خریداری کنید.

توجه داشته باشید ظاهر و طرح میز نقش مهمی در ارزش گذاری برای یک اتاق کنفرانس دارد و می‌ تواند نظر بسیاری از مهمانان و افراد سرمایه‌گذار را به خود جذب کند. پس بهتر است از انتخاب میزی با شکل و طرح مناسب غافل نشوید.

ظاهر و طرح میز را در نظر بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله 5 مورد از نکات مهم در هنگام خرید میز کنفرانس‌ را در اختیار شما قرار دادیم. همانطور که متوجه شدید این میزها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به جرات می‌ توانیم خرید یک میز کنفرانس را اصلی‌ترین و مهم‌ترین کار برای برگزاری جلسات مهم معرفی کنیم.

در صورتی که می‌ خواهید میزی با کیفیت عالی، مستحکم، با قیمتی مناسب و مدل‌ های متنوع و جدید خریداری کنید می‌ توانید این کار را از شرکت دکومهر انجام دهید.

مجموعه ما فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و امروزه به دلیل داشتن سابقه زیاد می‌ تواند بهترین ملزومات اداری مانند میز، صندلی، کتابخانه، مبلمان اداری، کنسول، کانتر و…. را با کیفیت عالی، رنگ‌ های ثابت و نمونه‌ های جذاب در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *