مقالات

آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری

آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری

قطعاً شما هم می دانید، که این روزها موفقیت و سَر بلندی پشتِ برخورداری از دکوراسیون زیبا نهفته است. این مسئله در ارتباط با محیط اداری صدق کرده و ما این حیطه را بررسی می کنیم. پس شما دوستِ عزیز بایست تلاش کنید، تا یک دکوراسیون زیبا و تماشایی برای محیط اداره خود خلق بنمایید. ولی چگونه؟ آیا آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری را دارید!

بلی، منظور ما را به خوبی متوجه شده اید! منظور ما استفاده از پارتیشن اداری است، که گره گشای بسیاری از مشکلات تلقّی می شود. این روزها پارتیشن اداری به یکی از محبوب ترین عضو اداره ها تبدیل شده است، به همین خاطر شما از ما سؤالات بسیاری در ارتباط با قیمت آنها می پرسید. اینکه قیمت پارتیشن به چه عواملی بستگی داشته و چگونه تعیین می شود.

با ما همراه باشید، تا به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ بدهیم. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ پرسش هایی بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در دکومهر تماس بگیرید.

با پارتیشن اداری کمی بیشتر آشنا شوید!

دوستانِ عزیز پیش از آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری بهتر است، در ارتباط با چیستی آن کمی بیشتر با همدیگر صحبت کنیم. اینکه پارتیشن ها چه بوده و به چه دردی می خورند! چنانچه که شما به دنبالِ راه کاری سریع برای آراستنِ دفتر اداری خود هستید، از سویی امکانِ صرفِ هزینه ای بسیار ندارید، پارتیشن اداری را انتخاب بنمایید. چرا که اجرای آنها سریع السیر پیش رفته و نیازی به صرف هزینه ای بسیار ندارد.

یکی از مزیت هایی که در دِل پارتیشن ها جای گرفته است، موقت و یا دائمی بودنِ آنهاست. توجه داشته باشید، شما باید پیش از هرکاری آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری داشته باشید. انواعِ پارتیشن موقت و دائمی از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت دارد! پس حتماً به این نکته توجه داشته باشید! یکی دیگر از مزیت هایی که می توان برای آنها نام برد، ایجاد اتاق هایی در اندازه دلخواه است! بنابراین اگر که شما به دنباله ی چنین مسئله ای هستید، که برای کارمندان خود فضایی جداگانه خلق کنید.

نیز آنها بتوانند، در این فضاها کارهای خود را با تمرکزی بیشتر انجام داده و بازدهی‌شان افزایش یابد، در دکوراسیون اداری خود استفاده از پارتیشن ها را در اولویت قرار بدهید. از سویی دیگر قابل ذکر است، که پارتیشن ها به لحاظ جنس دارای انواعی مختلف است. مثل؛ چوبی یا شیشه ای و آلومینیومی! حال شما برای انتخاب هریک باید آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری داشته باشید!

با ما همراه باشید، تا ضمن معرفی هریک از پارتیشن ها در آخر عوامل مؤثر برروی قیمت را به صورتِ جزء به جزء بررسی کنیم. البته شما می توانید، به هنگام تصمیم گیری در راستای خرید و نیازِ به کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در دکومهر تماس بگیرید.

·        انواعِ پارتیشن چوبی

اگر که شما علاقه بسیاری به حالات سنتی داشته و می خواهید، طبیعت را به محیط کار خود دعوت کنید این نوعِ از پارتیشن ها یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. ممکن است، شما به دفاتری دارای این نوعِ از پارتیشن رفته باشید! به دور از آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری این وسیله می تواند، طبیعت را به سمت فضای اداری شما سوق دهد.

جنسِ این نوعِ از پارتیشن ها اغلب از چوب هایی مرغوب بوده تا به راحتی در برابر رطوبت یا عوامل اینچنینی واکنش نشان ندهد. مثل چوب اِم دی اِف که قسمتِ هسته آن را تشکیل داده و اغلب برای قسمتِ رویه از روکش چوبی بدون بار بهره گیری می گردد. یکی از مهم ترین نگرانی های که کارفرمایان به هنگام خرید پارتیشن اداری چوبی از خود نشان می دهند، خطرِ در برابر آتش سوزی است. برای پیش گیری از چنین خطراتی شما باید محیط کاری خود را در ایمنی کامل حفظ کنید.

البته شما می توانید، پارتیشن های ضد حریق را به جهتِ نصب در محیط اداری استفاده کنید. حال در این راستا باید آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری داشته باشید. چرا که این نمونه از دیوار کاذب به نسبت نمونه های دیگر دارای قیمت هایی بالاست.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

·         انواعِ پارتیشن آلومینیوم

چنانچه که شما به دنبال پارتیشن هایی با سطحِ دوام بالا هستید، نمونه های آلومینیومی را انتخاب بنمایید. اگر که شما نیاز به جا به جایی داشته باشید، امکانش با وجودِ پارتیشن اداری هست! این قبیل از دیوارهای کاذب در کمترین زمان ممکن و البته آسان ترین شیوه قابلیت نصب شدن را داراست. چنانچه که شما به دنبالِ داشتنِ پارتیشن آلومینیومی براق هستید، پوشش آلومینیومی همراه با نوار چسب را انتخاب کنید.

به گونه ای که روی پارتیشن آلومینیومی را با نوار چسب کامل بنمایید. این قبیل از دیوارهای کاذب به دور از آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری دارای انواعی مختلف بوده و این شما هستید، که بایست با توجه به محیط اداری خود یکی از بهترین ها را انتخاب بنمایید.

·         انواعِ پارتیشن شیشه ای

حال اگر که شما به دنبال یک دفتر اداری شیک و زیبا هستید، پارتیشن شیشه ای را انتخاب بنمایید. البته در این راستا آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری نباید برای شما اهمیت داشته باشد. پارتیشن شیشه ای می تواند، یکی از بهترین گزینه های موجود پیش روی شما باشد! یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای آن نام برد، وجودِ نور طبیعی در محیط اداری است.

همانطور که شما هم می دانید، ادامه کار در یک محیط تاریک و بدون نور قطعاً کسل کننده بوده و ما اذیت می شویم. به همین خاطر وجودِ دیوار کاذب شیشه ای می تواند، پاسخ گوی بسیاری از ابهامات بوده و نور طبیعی را در محیط کار شما طنین انداز کند.

عوامل مؤثر برروی قیمت پارتیشن اداری

دوستانِ عزیز برای آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری ما در ادامه متن، عوامل مؤثر برروی قیمت را عنوان خواهیم کرد. پس شما می توانید، به جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این نوشتار از خود همراه باشید.

عوامل مؤثر برروی قیمت پارتیشن اداری

·         متریال به کار رفته در ساخت!

ما در قسمتِ فوقانی متن هم کوتاه اشاره ای به این مسئله داشتیم. که جنسِ پارتیشن ها یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار برروی قیمت می باشد. حال برخی از رایج ترین متریال های به کار رفته در ساختِ پارتیشن ها عبارتند از؛

پارتیشن شیشه ای که در قسمت بالایی آن را به شما معرفی داشتیم. حال نوعِ شیشه استفاده شده و متریال قاب هم برروی قیمت اثر خواهد گذاشت. مثلاً نمونه های شیشه ای بدون فریم به علّت طراحی خاص تر و زیباتر دارای قیمتی بالاتر هستند.

نوعِ دیگر که باید در آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری عنوان شود، اِم دی اِف است. این نوعِ از پارتیشن ها حریم خصوصی به وجود آورده و البته در برابر صدا به عنوان یک عایق صدا عمل می کنند. پرداخت با سطحِ کیفیت بالا هم هزینه ای بیشتر برروی دوش شما خواهد گذاشت، امّا سطحِ کیفیت بالاتری دارند.

پارتیشن چوبی دارای ظاهری بسیار جذاب و گرم می باشند. نوعِ چوب به کار رفته در ساخت، روکش استفاده شده همراه با اینکه چوب روکش و یا سالید می باشد، برروی قیمت اثر می گذارند. از سویی دیگر پارتیشن هایی که ساخته شده از آلومینیوم یا فولاد می باشند، بنا بَر پیچیدگی سیستم و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت قیمتش مشخص می شود.

 

·         طراحی و سفارشی سازی پارتیشن اداری

برای آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری بایست به یک نکته هم اشاره کنیم. آنهم طراحی و سفارشی سازی است. پارتیشن بندی استاندارد به طور معمول دارای قیمتی مناسب تر به نسبت نمونه های سفارشی سازی شده است. در واقع مسئله سفارشی سازی تحت تأثیر عواملی مختلف چون؛ نیازِ شما، ترجیحات شخصی در طراحی نیز برند انتخابی و… است.

طرح هایی پیچیده و عجیب الخلقه یا شکل و شمایلی منحصر به فرد، و… هم برروی قیمت اثرگذار است.

·         اندازه پارتیشن های اداری

توجه داشته باشید، که در آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری بایست به اندازه آن نیز توجه بشود. مثلاً محیط اداری بزرگ نیاز به پارتیشن هایی در ابعادی بزرگ تر دارد. در این هنگام شما بایست هزینه ای بیشتر به جهتِ خرید پارتیشن پرداخت کنید. علاوه بَر تمامی اینها توجه داشته باشید، که نوعِ چیدمان آنها برروی قیمت اثر می گذارد.

چرا که چیدمان پیچیده و دشوار نیازِ به حضور نیروی کار بیشتر و البته مواد اوّلیه ای بیشتر دارد!

·         طریقه ی نصب و راه اندازی پارتیشن ها

در راستای آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری شما بایست به هزینه مربوط به نصب هم توجه داشته باشید. نصب آنها می تواند، روندی بسیار فشرده و البته سخت باشد! به خصوص زمانی که شما چیدمانی پیچیده را در پیش گرفته باشید!

نیاز به حضور افرادی متخصص می تواند، هزینه های مربوط به نصب را بیشتر کند. در واقع برخی از آنها به راحتی نصب شده و به طبع هزینه ای چندان به جهتِ راه اندازی برروی گردن شما نمی گذارد.

 

طریقه ی نصب و راه اندازی پارتیشن ها

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در دکومهر به بررسی جوانبِ گوناگون آشنایی با قیمت انواع پارتیشن اداری پرداختیم. همانطور که خواندید، پارتیشن ها دارای انواعی مختلف بوده و قیمت آنها تحت تأثیر عواملی متنوع است. از سویی دیگر هزینه ی مربوط به نصب و راه اندازی یا طراحی و سفارشی سازی همچنین جنس و امکانات به کار رفته در ساخت با یکدیگر متفاوت می باشد.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این مطلبِ از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *