مقالات

انواع چوب میز مدیریت و تاثیر آن بر قیمت میز

انواع چوب میز مدیریت و تاثیر آن بر قیمت میز

همانطور که می‌دانید، میزهای مدیریتی یکی از ارکان مهم در شرکت‌ها و اداره جات محسوب می‌شوند و باید حتماً آنها را در جنس و متریال مناسب تهیه کرد تا از این طریق بتوان طی سال‌های متوالی آنها را مورد استفاده خود قرار داد. لذا لازم به ذکر است میزهای مدیریتی را می‌توان با استفاده از متریال گوناگون همچون آلومینیوم، چوب و شیشه طراحی و تولید کرد و هیچ محدودیتی در این باره وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر با انواع چوب میز مدیریت از لحاظ کیفیت و کمیت مواجه هستیم. اگر می‌خواهید اعتبار شرکت خود را بالا ببرید، باید حتماً به دنبال میزهای مدیریتی باشید که جنس آنها مرغوب است و باعث بهبود دکوراسیون محیط پیرامون خود می‌شود. برای آشنایی هرچه بیشتر با انواع چوب میز مدیریت و تاثیر آن بر روی قیمت به شما پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسیتان قرار دهید.

انواع چوب برای تولید میز مدیریت

لطفا همچنان در بررسی انواع چوب میز مدیریت با ما همراه باشید. همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید، میز های مدیریت به دلیل اهمیت زیادی که در شرکت‌ها دارند خریداران سعی می‌کنند تا آنها را با کیفیت و زیبایی منحصر به فرد تهیه کنند. همه ما می‌دانیم که چوب بهترین و پرکاربردترین متریال برای ساخت میزهای مدیریتی است.

با این حال تنوع بالایی در نوع چوب وجود دارد که می‌تواند قیمت نهایی میز مدیریت را تحت تاثیر خود قرار دهد. چوب‌ها می‌توانند ظاهر متفاوتی با یکدیگر داشته باشند و همچنین کیفیت نهایی محصول را کاهش یا افزایش دهند. از مهمترین چوب‌ها برای تولید میز مدیریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چوب بلوط برای ساخت میز مدیریت

در بین انواع چوب میز مدیریت، چوب بلوط بسیار خاص است. اولین چوب که از طرفداران زیادی برخوردار است چوب بلوط می‌باشد و از آن برای تولید مبلمان اداری همچون میز مدیریت استفاده می‌شود. چوب‌های بلوط مزایای بسیار زیادی دارند که از مهمترین آنها می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، بافت درشت، عدم ساییدگی و ضد ضربه بودن اشاره کرد.

هنگامی که از این چوب برای ساخت و تولید میز مدیریت استفاده می‌شود قطعاً شما یک میز با دوام و با کیفیت را شاهد خواهید بود. همچنین چوب‌های بلوط جلوه خارق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند به بهبود دکوراسیون محل کار شما کمک شایانی نمایند.

اما باید توجه داشته باشید میزهای مدیریتی که جنس آنها از چوب بلوط می باشد، ممکن است مقداری قیمت بالاتر نسبت به بقیه میزهای مدیریتی داشته باشند که شما باید حتماً قبل از خرید این موضوع را حائز اهمیتتان قرار دهید تا به هنگام تسویه حساب مشکلی برایتان از این بابت به وجود نیاید.

 

چوب بلوط برای ساخت میز مدیریت

چوب گردو و افرا برای ساخت میز مدیریت

یکی از انواع چوب میز مدیریت که می‌خواهیم در این قسمت از مقاله برای شما شرح دهیم چوب درخت گردو و افرا می‌باشد. همه شما می‌دانید که چوب گردو یکی از محکم‌ترین و مقاوم‌ترین چوب‌های موجود در جهان محسوب می‌شود و به همین خاطر برای تولید انواع مبلمان اداری از آن استفاده می‌شود.

اگر به فروشگاه‌های مبلمان اداری مراجعه کرده باشید، قطعاً متوجه شده‌اید که میزهای مدیریتی که با استفاده از چوب درخت گردو تولید شده‌اند دارای منبت کاری بر روی بدنه خود هستند.

چرا که منبت کاری سبب می‌گردد تا جلوه چوب گردو دوچندان شده و زیبایی میز مدیریت افزایش یابد. حال برویم به سراغ چوب درخت افرا؛ دقت داشته باشید این چوب همانند چوب گردو از مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه برخوردار است. اگر می‌خواهید یک میز مدیریتی با دوام و مقاوم داشته باشید پیشنهاد ما این است که آن را از چوب درخت گردو و افرا انتخاب کنید.

چرا که در این صورت می‌توانید به صورت مداوم آن را مورد استفاده خود قرار دهید بدون آنکه نیاز به تعمیرات داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با انواع چوب میز مدیریت و تاثیر آن بر قیمت میز در ادامه با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

قیمت میز مدیریت به چه عواملی وابسته است؟

همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای مهم برای مشتری‌ها به هنگام خرید میز مدیریتی قیمت نهایی آن است. ممکن است عده‌ای از افراد به هنگام خرید با خود بپرسند قیمت میز مدیریت به چه عواملی بستگی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت نهایی میزان مدیریت می‌توان به جنس و متریال به کار رفته در میز اشاره کرد. در واقع قیمت انواع چوب میز مدیریت، به عنوان مواد اولیه بسیار مهم است. قطعا میزهایی که با استفاده از چوب خالص تولید شده‌اند هزینه بالاتری نسبت به میزهای ساخته شده با استفاده از متریال آلومینیوم و شیشه دارند.

با این حال نمی‌توان قیمت یکسانی را برای تمامی میزهای مدیریت چوبی در نظر گرفت. چرا که نوع چوب تاثیر زیادی در قیمت نهایی میز مدیریت دارد و هر مقدار کیفیت و دوام آن بالاتر باشد قیمت نهایی محصول افزایش خواهد یافت.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت میز مدیریت می‌توان به ابعاد، اندازه، برند سازنده و… اشاره کرد که اگر پیش از خرید به این عوامل توجه کافی داشته باشید می‌توانید با توجه به بودجه خود یک محصول با کیفیت و بی‌نقص را انتخاب و در نهایت در فروشگاه مورد اطمینان‌تان خریداری کنید.

به هنگام خرید میز مدیریت به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید انواع چوب میز مدیریت را دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً به جنس و کیفیت چوب به کار رفته در میز توجه کافی داشته باشید. چرا که بسیاری از فروشندگان محصولات بی‌کیفیت و فیک را در اختیار مشتری‌های خود قرار می‌دهند.

با اینکه مشتری به هنگام خرید محصول هزینه بالایی را پرداخت می‌کند، اما پس از مدتی استفاده از میز مدیریت مجبور به خرید مجدد آن خواهد بود؛ چرا که قطعات میز در نهایت آسیب خواهند دید. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود تا حتماً به زیبایی و مقاومت چوب به کار رفته در میز مدیریت توجه کافی داشته باشید تا بتوانید خرید مناسبی را تجربه نمایید.

 

قیمت میز مدیریت به چه عواملی وابسته است؟

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده‌اید هر یک از انواع چوب میز مدیریت کیفیت منحصر به فردی داشته و زیبایی مخصوص به خود را دارد. همچنین هر یک از آنها قیمت متفاوتی داشته و نمی‌توان رنج قیمتی یکسانی را برای آنها در نظر گرفت. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با انواع چوب میز مدیریت و تاثیر آن بر قیمت نیز آشنا کنیم.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری محصول دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید. مجموعه ما انواع مبلمان اداری را با کیفیت بالا و قیمت نسبتا مناسب به عرضه مشتری‌های عزیز می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *