مقالات

خرید میز کار گروهی

خرید میز کار گروهی

در ده‌های اخیر شرکت‌ها و کسب و کارها به دنبال خرید میز کار گروهی برای ایجاد تعامل بیشتر و دستیابی به ایده‌های بکر و ناب بوده‌اند . در واقع نمی‌توان منکر این شد ، که گردهمایی کارمندان دور یک میز باعث شکوفایی ایده‌ها و یافتن راه حل مشکلات می‌شود .

امروزه وجود یک میز کار گروهی ، برای شرکت‌ها و ارگان‌ها یک آپشن مثبت به حساب می‌آید . با استفاده از میز کار گروهی سطح تعامل و همکاری کارکنان افزایش می‌یابد . وجود میز کار گروهی لازمه هر کار استارتاپی می‌باشد . در واقع این نوع میز به ایجاد یک گردهمایی کوچک کاری کمک می‌کند .

چگونه یک میز کار گروهی استاندارد بخریم ؟

پس از تصمیم گیری برای خرید میز کار گروهی ، در هنگام اقدام به خرید باید میز کار گروهی را انتخاب کرد ، که دارای ویژگی‌های استاندارد می‌باشد . خرید میزهایی که مطابق با استاندارد ساخته شده‌اند بسیار حایز اهمیت است . چرا که ، سبب شده ، طول عمر بیشتری داشته باشند و مشکلی برای کارمندان به وجود نیاورند .

اولین نکته توجه به سازگاری میز کار گروهی با کار مد نظر است . توجه به ابعاد ، رنگ میز ، کارایی و سازگاری میز با نوع کار ، یراق آلات به کار رفته در ساخت میز کار گروهی از دیگر استانداردهایی هستند ، که در هنگام خرید میز کار گروهی باید به آن‌ها توجه نمود .

ارتفاع میز باید استاندارد و‌متانسب با قد افراد باشد . این بدان معنی است ، که تعیین ارتفاع میز بسته به قد افراد دارد . به طور کلی قد افراد مشخصه‌ای برای تعیین ارتفاع میز است . به این ترتیب آرنج‌ها ، گردن ، بازوها و کمر فرد پشت میز اداری دچار آسیب نمی‌شود .

چگونه یک میز کار گروهی استاندارد بخریم ؟

طراحی میز کار گروهی چگونه باید باشد ؟

در هنگام خرید میز کار گروهی ممکن است با گزینه‌های متنوعی در بازار مواجه شوید . در نظر داشته باشید ، که میز باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شده باشد و با نشستن پشت آن به کارمندان فشار فیزیکی وارد نشود . به عبارتی ارتفاع میز و صندلی باید استاندارد بوده تا ، به ستون فقرات و مهره و گردن کارمند فشاری وارد نشود .

میزهای کار گروهی موجود در بازار از مواد متفاوتی ساخته شده‌اند . چوب ، فلز و پلاستیک متریال مصرفی می‌باشند ، که در ساخت این نوع میزها به کار گرفته می‌شود . در ادامه به بررسی هر یک از این متریال‌های مصرفی می‌پردازیم . اولین نمونه مورد بررسی میز کار گروهی چوبی می‌باشد ؛

 

  • میز کار گروهی چوبی : در هنگام خرید میز کار از جنس چوب باید کیفیت چوب به کار گرفته شده را ، به دقت سنجید . زیرا برخی چوب‌ها به مرور زمان دچار پوسیدگی می‌شوند . در این صورت باید هزینه مجددی را ، به تهیه میز دیگر اختصاص داد .
  • میز کار گروهی فلزی : امروزه میزهای فلزی با رنگ و طرح‌های متنوعی در بازار موجود است . اما در هنگام خرید میز کار گروهی این نکته را مد نظر بگیرید و به سراغ میز کاری بروید ، که دارای پایه فلزی مقاوم در برابر پوسیدگی است .
  • میز کار گروهی پلاستیکی : میز کار گروهی پلاستیکی به دلیل تنوع در رنگ و طرح توجه اکثر طراحان و مشتریان را به خود جلب نموده است . اما باید میز کار گروهی را خریداری نمایید ، که از ضخامت صفحه مناسب برخوردار باشد . دقت به این نکته در هنگام خرید میز کار پلاستیکی حایز است .

رعایت این نکته در هنگام خرید از این جهت مهم است ، که باعث می‌شود میز در برابر کارهای سنگین روزانه تاب تحمل و فشار سنگین را ، داشته باشد . در قسمت بعدی از مطلب خرید میز کار گروهی به بررسی مزیت‌های این نوع میز می‌پردازیم .

مزایای میز کار گروهی چیست ؟

 

در هنگام خرید میز کار گروهی به برخی ویژگی‌های این نوع میزها باید دقت نمود . برای مثال ، میز باید از ارتفاع مناسب برخوردار باشد . تا ، فرد راحت پشت آن بنشیند . اگر ارتفاع میز خیلی کم باشد فرد باید خم شود و در صورتی که ارتفاع میز زیاد باشد باید به حالت ایستاده پشت آن کار کند .

میزهای کار گروهی ، که بر اساس ویژگی‌های میز استاندارد ساخته شده باشند ، دارای مزایای متعددی می‌باشند . مزیت میز کار گروهی باعث شده است تا ، شرکت‌های زیادی به خرید اینگونه میزها روی بیاورند . برخی از مزایای به کار گیری میز کار گروهی شامل موارد زیر می‌باشد ؛

 

  • افزایش خلاقیت ، نوآوری و ایده پردازی کارمندان
  • افزایش بهره وری از فضای کوچک و محصور
  • کاهش و صرفه جویی در هزینه‌ها و بودجه شرکت‌ها
  • افزایش نظارت مدیران بر کارهای روتین کارمندان و پیشرفت کار
  • سازماندهی محیط ، کابل‌ها و فایل‌های اداری بر روی یک میز
  • امکان برگزاری جلسات گروهی پشت میز کار گروهی
  • افزایش حس صمیمیت بین همکاران
  • استفاده هم زمان از وسایل الکترونیکی مانند پرینتر ، اسکنر و غیره
  • امکان تقسیم و پیشبرد همزمان یک کار توسط چند همکار

 

تمامی این موراد جزو مزیت‌های خرید میز کار گروهی می‌باشد . باید در نظر گرفت ، که در بازار قیمت‌های متنوعی برای این نوع میز وجود دارد . در قسمت بعدی به بررسی قیمت این میزها خواهیم پرداخت . به این ترتیب شما به آشنایی نسبی در مورد تنوع قیمت این محصول دست پیدا کنید .

قیمت میزهای کار گروهی به چه عواملی بستگی دارد ؟

در هنگام خرید میز کار گروهی ممکن است با قیمت‌های متفاوتی در بازار مواجه شوید . عوامل متعددی بر قیمت این نوع میزها موثر هستند . برای نمونه ، میز کار گروهی پلاستیکی ارزان‌تر از دو نمونه دیگر میز کار فلزی و چوبی است . یراق آلات به کار برده شده و کیفیت آن‌ها نیز بر قیمت میز تاثیر می‌گذارد .

از دیگر عوامل موثر بر قیمت میز کار گروهی ، ابعاد میز می‌باشد . همچنین ، تعداد افرادی که از میز کار گروهی استفاده می‌کنند نیز از عوامل تعیین کننده قیمت میز می‌باشد . طبیعتا میز کار گروهی هشت نفره گران قیمت‌تر از میز کار گروهی چهار نفره می‌باشد .

قیمت میزهای کار گروهی به چه عواملی بستگی دارد ؟

معرفی اماکن معتبر خرید میز کار گروهی

 

برای این که یک خرید میز کار گروهی موفق داشته باشید بهتر است خرید خود را ، از اماکن معتبر انجام دهید . یکی از اماکن معتبر برای تهیه انواع ست اداری ، مجموعه دکومهر می‌باشد . این مجموعه مفتخر است ، که بالاترین کیفیت محصولات را ، در بازار ارائه می‌نماید .

این شرکت برند خود را بیش از ده سال ، راه‌اندازی کرده است . تولید و اجرای ملزومات اداری شامل انواع میز و صندلی‌های اداری جزو خدمات این شرکت می‌باشد .

کلام پایانی

 

مجموعه دکومهر یکی از مراکز معتبر و مناسب برای خرید میز کار گروهی می‌باشد . این شرکت بر کیفیت محصولات خود نظارت کاملی دارد . برای تولید تمامی ست اداری خود از بهترین متریال استفاده می‌نماید . هدف این مجموعه تولید محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی است .

با خرید محصولات اداری خود از این شرکت ، علاوه بر این که از گارانتی و خدمات نصب آن‌ها بهره مند می‌شوید ، بلکه خدمتی والا را به کارکنان خود نیز می‌نمایید . بدین صورت ، گامی در جهت پیشرفت کارهای خود به بهترین نحو برمی‌دارید .

بیشتر بخوانید: میز کارمندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *