مقالات

راهنمای خرید میز کار گروهی

راهنمای خرید میز کار گروهی

خرید هر ست اداری ، میز کارمندی و یا به خصوص میز کار گروهی نیازمند دقت به برخی نکات است . با داشتن یک راهنمای خرید میز کار گروهی می‌توان هم میز کار گروهی مناسب را خریداری کرد و هم در زمان و هزینه صرفه جویی نمود .

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ، درون شرکت ، اداره و یا هر سازمانی یک میز کار گروهی بزرگ را دیده باشید . بسیاری از شرکت‌ها مانند شرکت‌های معماری ، نیاز به میز کار گروهی دارند . به این ترتیب تمام پروژه‌های مشترک که ، نیاز به همکاری دارند همزمان و بر روی یک میز انجام می‌شوند .

ویژگی‌های میز کار گروهی چیست ؟

 

به عنوان اولین قسمت از مطلب راهنمای خرید میز کار گروهی به بررسی ویژگی‌های یک میز کار گروهی ایده آل می‌پردازیم . به طور کلی هر میز و صندلی باید برخی ویژگی‌ها و خصوصیات استاندارد را دارا باشد که ، کارمند بتواند با استفاده از آن‌ها احساس راحتی کند .

در برخی مواقع برای میزهای کار گروهی شیارهای پرزگیری تعبیه می‌شود . کارمندان می‌توانند از این شیارهای پرزگیر برای ساماندهی و قرار دادن کابل‌ها استفاده کنند . به این ترتیب نظم میزها و محیط اطراف نیز بیشتر می‌شود . این مزیت از شلوغی و بی نظمی و در نتیجه آشفتگی کارمندان پیشگیری می‌کند .

این در حالی است که ، برخی دیگر از میزهای کار گروهی دارای نوعی جدا کننده یا دیوایدر هستند . این جدا کننده‌ها از جنس آکوستیک پارچه‌ای یا شیشه‌ای می‌باشند و به حفظ حریم شخصی هر کارمند کمک می‌کنند . در قسمت بعدی مطلب راهنمای خرید میز کار گروهی به بیان مزایای این نوع میزها می‌پردازیم .

ویژگی‌های میز کار گروهی چیست ؟

مزایای میز کار گروهی چیست ؟

 

همانگونه که ، قبلا ذکر نمودیم این قسمت از مطلب راهنمای خرید میز کار گروهی را به بیان مزیت‌های این نوع میزها اختصاص داده‌ایم . خرید میز کار گروهی برای شرکت‌ها و ارگان‌ها دارای مزایایی می‌باشد . در صورتی که ، نوع کار شما نیازمند جلسات مستمر می‌باشد این میز به کمک شما می‌شتابد .

از سوی دیگر میز کار گروهی باعث افزایش رقابت سالم و در نتیجه خلاقیت بین کارمندان و کارکنان می‌شود . برای جذب اعتماد مشتری طبیعتا نیازمند تیمی خواهید بود که ، همکاری تیمی ، ارتباط و تعامل بالا و بسیار خوبی داشته باشند . به این وسیله می‌توانید تمامی کارها را در اسرع وقت پیش ببرید .

این امر طبیعتا نیازمند داشتن یک میز کار گروهی است . به این ترتیب ، کارمندان شما پشت این میز همکاری و تعامل خود را به بهترین وجه ممکن به ثمر می‌رسانند . مزیت دیگر این است که ، گرد آمدن همکاران بر روی یک میز صمیمیت بین آن‌ها را بیشتر نموده و محیط را از حالت رسمی و خشک خارج می‌سازد .

از آنجا که ، میز کار گروهی یک محیط باز را ارائه می‌کند ، مدیر به راحتی می‌تواند بر روی کارمندان تسلط داشته باشد . به این ترتیب نظارت بر کارکنان ، نحوه رفتار و پیش برد کار را به راحتی می‌تواند کنترل و بررسی نماید . در قسمت بعدی از مطلب راهنمای خرید میز کار گروهی به بررسی قیمت این میز خواهیم پرداخت .

قیمت‌های خرید میز کار گروهی در چه سطحی می‌باشد ؟

 

یکی از کلیدی‌ترین نکاتی که ، می‌توان در راهنمای خرید میز کار گروهی به آن اشاره کرد ، قیمت میز کار گروهی است . قیمت هر وسیله‌ای جزو فاکتورهای اساسی در زمان خرید است . به همین دلیل در این قسمت به بررسی قیمت میزهای کار گروهی موجود در بازار و عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت .

لازم به ذکر است که ، خرید میز کار گروهی باعث صرفه جویی در هزینه و فضای شرکت می‌شود . به جای خرید چند میز می‌توانید یک میز کار گروهی را خریداری نمایید . جایگزین نمودن میزهای اداری با یک میز کار گروهی شما را ، از پارتیشن بندی فضا بی نیاز کرده و همچنین ، باعث مدیریت بهتر بودجه شما خواهد شد .

در تعیین قیمت میز کار گروهی عوامل متعددی دخیل هستند . در واقع اصلی‌ترین نکته از راهنمای خرید میز کار گروهی به عوامل موثر بر قیمت این نوع میزها مربوط می‌شود . برخی از این عوامل که ، بر قیمت میز گروهی موثر می‌باشند شامل موارد زیر است ؛

 

  • تعداد نفرات : در میان میزهای کار گروهی دو نفره ، چهار نفره و بیشتر طبیعتا میزهای با تعداد نفرات بالاتر از قیمت بیشتری نیز برخودار هستند .
  • متریال مصرفی : کیفیت متریال مصرف شده در ساخت میز کار گروهی و جنس و کیفیت یراق آلات به کار رفته در آن بر قیمت میز موثر است .
  • مدل میز کار گروهی : مدل و طرح ساده و یا پیچیده و مجهز میز کار گروهی بر افزایش قیمت آن نیز تاثیر می‌گذارد .
  • خدمات ارائه شده همراه محصول : خدمات ارائه شده همراه میز کار گروهی باعث افزایش قیمت آن می‌شود . برای مثال ممکن است نصب و اجرای آن ، باعث افزایش قیمت میز شود .

 

آیا تمامی مشاغل نیازمند تهیه یک میز کار گروهی می‌باشند ؟ این سوالی است که ، در قسمت بعدی از مطلب راهنمای خرید میز کار گروهی به آن پاسخ خواهیم داد . تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

چه مشاغلی به میز کار گروهی نیاز دارند ؟

 

به یاد داشته باشید که ، میز کار گروهی اگر در فضای مناسب قرار بگیرند می‌توانند به کسب و کار شما رونق داده و پیشرفت چشمگیری را ، نصیب شما نماید . به خصوص در صورتی که ، میز کار گروهی با نوع کار و حرفه شما سازگاری داشته باشد . در این صورت باعث دستیابی به ایده‌های فوق‌العاده خواهد شد .

اما بهتر است میز کار گروهی در کارهایی که ، نیازمند تمرکز و دقت بالا هستند ، استفاده نشود . کارهایی مانند تولید محتوا و یا مشاغلی که هر کار ارباب رجوع خاص خود را ، دارد از این جمله مشاغل می‌باشند .

تمامی این نکات که ، در این مطلب ذکر شد را می‌توان به عنوان راهنمای خرید میز کار گروهی در نظر گرفت . به طور کلی به هنگام خرید میز کار گروهی باید به بودجه مد نظر ، فضای اداری در دسترس ، سازگاری میز کار گروهی با نوع کار و حرفه جزو نکاتی هستند که ، باید به آن‌ها توجه نمود .

چه مشاغلی به میز کار گروهی نیاز دارند ؟

کلام پایانی

 

در این مطلب سعی شد تا ، نکات مهم خرید میز کار گروهی را در قالب یک راهنمای خرید میز کار گروهی جامع برای شما گردآوری نماییم . مجموعه دکومهر یکی از معتبرترین مجموعه‌های میز و مبلمان اداری می‌باشد . شما برای تهیه انواع میز و مبلمان اداری به خصوص میز کار گروهی می‌توانید به این گروه مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: خرید میز کار گروهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *