مقالات

معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان کدام اند؟

معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان کدام اند؟

همانطور که می‌دانید، امروزه برندهای مختلفی به طراحی و تولید مبلمان اداری می‌پردازند. ممکن است شما هم تمایل داشته باشید تا مبلمان و دکوراسیون محل کار خود را تعویض کرده و به زیباسازی اداره خود بپردازید.

در این صورت باید به معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان مراجعه کنید و از میان محصولات آنها با توجه به بودجه و سلیقه خود یک مورد را انتخاب و در نهایت خریداری کنید. اگر می‌خواهید با معروف ترین برند مبلمان اداری دنیا به طور کامل و جامع آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسیتان قرار دهید.

برند های برتر مبلمان اداری در جهان

همانطور که می‌دانید مبلمان اداری یکی از ارکان مهم اداره ها و سازمان‌های مختلف محسوب می‌شود و باید به هنگام خرید آن دقت عمل زیادی را به خرج داد.

در سال‌های اخیر اکثر برندهای مبلمان اداری در جهان سعی کردند تا با ارتقاء محصولات خود در لیست برترین برندهای مبلمان در جهان قرار بگیرند و شهرت زیادی را از این بابت به دست آورند. از محبوب‌ترین و معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         برند یوربن افیس

یکی از نام آشناترین برندهایی که به طراحی و تولید مبلمان اداری می‌پردازد می‌توان به برند یوربن آفیس اشاره نمود. این برند در سال ۲۰۰۵ برای نخستین بار فعالیت خود را در کشور فوق العاده انگلستان شروع کرد. در طی این سال‌ها توانست رضایت اکثریت مشتری‌های خود را به دست آورده و رقیب سرسختی برای دیگر برندهای مبلمان اداری محسوب گردد.

اکثر افرادی که محل کار آنها از متراژ پایین برخوردار است برای تهیه مبلمان آن به برند یوربن آفیس مراجعه می‌کنند. چرا که این برند محصولات خود را در اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌نماید. کارکنان برند یوربن آفیس همواره سعی می‌کنند تا محصولاتشان چند منظوره باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.

ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند برند یوربن آفیس تنها به طراحی و تولید مبلمان اداری می‌پردازند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، این برند به تولید پارتیشن اداری پنل‌های عایق صدا و دیگر محصولات نیز می‌پردازد.

·         برند نیلپر

از معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان می‌توان به برند نیلپر اشاره نمود که قطعاً در سال‌های اخیر با نام آن آشنا شده‌اید. یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود افراد به خرید محصولات برند نیلپر بپردازند، کیفیت بسیار بالای محصولات آن است. این مجموعه همواره سعی می‌کند تا محصولات خود را با بالاترین درجه کیفیت عرضه کند تا از این طریق بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود سوق دهد.

دقت داشته باشید برند نیلپر در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینه ورود دستگاه‌های کامپیوتری آغاز نمود و در طی این سال‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب کرد.

بهترین طراحان مبلمان اداری در این برند مشغول به فعالیت هستند که باید قبل از خرید خود این موضوع را حائز اهمیتتان قرار دهید‌. چرا که اگر به دکوراسیون اداره خود حساس باشید به دنبال محصولات زیبا و با طراحی منحصر به فرد خواهید بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان آشنا کنیم.

·         برند هیرمن میلر

یکی از معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان برند هیرمن میلر نام دارد که سابقه درخشانی را در زمینه طراحی و عرضه مبلمان اداری دارد. محصولاتی که در این برند تولید می‌شوند از قابلیت و ویژگی‌های گوناگون برخوردار هستند. به عنوان مثال صندلی‌های اداری قابلیت تنظیم سایز داشته و به صورت خودکار می‌توان آنها را با توجه به بدن کارمندان تنظیم نمود.

لذا لازم به ذکر است برند هیرمن میلر همواره سعی می‌کند تا مبلمان اداری خود را کاربر پسند طراحی کند. اگر آرگونومیک بودن مبلمان اداری برایتان بسیار حائز اهمیت است به شما توصیه می‌کنیم تا حتماً محصولات اداری خود را از این برند تهیه کنید تا بتوانید طی سال‌های متوالی آن را مورد استفاده‌تان قرار دهید.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

·         برند جلیس

برند جلیس که یکی از معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان محسوب می‌شود، در سال ۱۳۵۳ برای اولین بار فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری آغاز کرد.

ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند چرا برند جلیس در لیست معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان قرار گرفته است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این برند همواره سعی می‌کند با فناوری‌های پیشرفته‌ای که در محصولات خود اجرا می‌کند، طبق قوانین استاندارد جهانی پیش رفته و محصولات آرگونومیک را تولید کند.

این موضوع باعث می‌شود تا سلامت کارمندان و کارکنان اداره‌جات به هیچ عنوان در خطر نیفتد و فرد بتواند در سلامت کامل شغل خود را ادامه دهد.

·         برند استیل کیس

از دیگر معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان می‌توان برند استیل کیس را نام برد. این برند بسیار حرفه‌ای بوده و همواره مبلمانی را طراحی می‌کند که به بهینه سازی محیط کمک شایانی نماید.

همچنین توجه داشته باشید متریابرند استیل کیسل مصرفی در این برند بسیار با کیفیت بوده و افراد می‌توانند طی سالیان متوالی محصول خریداری شده را مورد استفاده‌شان قرار دهند. برند استیل کیس محصولات خود را متناسب سلایق مختلف طراحی می‌کند و به همین خاطر تمامی افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند محصول دلخواهشان را از این برند خریداری کنند.

 

·         برند اروند

یکی دیگر از معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان که می‌خواهیم در این قسمت از مقاله برایتان معرفی کنیم، برند اروند نام دارد. این برند در سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را آغاز نمود و توانست یکی از بهترین صادر کنندگان مبلمان اداری محسوب گردد. محصولات متنوعی توسط برند اروند تولید می‌شود که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود یک مورد را انتخاب و در نهایت به خریداری آن بپردازند.

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده‌اید برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری مشغول به فعالیت هستند که بعضی از آنها به دلیل کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد محصولات خود توانستند در لیست معروف ترین برند های مبلمان اداری جهان قرار گیرند.

به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با برترین برندهای مبلمان اداری در جهان آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری مبلمان اداری دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *