مقالات

راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت

راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت

میز مدیریت نام نا آشنا و غربه‌ای نیست. بارها با ورود به هر اداره یا شرکتی، متوجه میز مدیریت در بخشی خاص و تفاوت آن با سایر میزهای اداری گشته‌ایم. همانطور که از نام این میز برمی‌آید مخصوص استفاده مدیریت مجموعه است.

بنابراین بدور از حیرت نیست که از خصوصیات ویژه‌تر، کیفیتی بالاتر و تصویری زیباتر برخوردار باشد. البته برای انتخاب این محصول هیچ محدودیتی حاکم نیست و به سبب وجود طرح‌ها و مدل‌های مختلف، می‌توان نوع مدنظر و متناسب با دکوراسیون داخلی مجموعه مدنظر را تهیه نمود.

در این مقاله سعی داریم تا با رائه یک راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، به شکل جامع، هر نوع ابهامی که بر سر شماست را رفع نماییم.

انواع میزهای مدیریتی

همانطور که بیان داشتیم هیچ محدودیتی در زمان انتخاب این محصول وجود نداشته و علاوه بر اجرای چند سبک کلی، هر کدام تنوع بی‌نظیری را در دل خود جای داده‌‌‌اند. این؛ نوع سلیقه شما، بودجه در دسترس و همینطور سبک حاکم در فضاست که، انتخاب شما را شکل می‌دهد اما در مجموع در تقسیم بندی زیر باید به دنبال محصول مدنظر خود باشید:

  • میز مدیریت مدرن
  • میز مدیریت کلاسیک
  • میز مدریت سلطنتی
  • و …

حال در حوزه راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، این تفاوت را به سبب نوع متریال مصرفی می‌دانیم. که می‌تواند چوب، ام دی اف، استیل، شیشه و یا تلفیقی از دو یا چند مورد از آن‌ها باشد که در نهایت موجب رقم خوردن تنوع بالا در میزهای مدیریتی گشته، که وابسته به شرایط شما انتخاب می‌گردد.

ابعاد استاندارد میز مدیریتی به چه شکلی است؟

در راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت پرداختن به ابعاد آن بیش از هر مورد دیگری، حائز اهمیت است. ناگفته نماند که ماهیت ابعاد این میز، وابسته به فردی که آن استفاده می‌کند، یا مجموعه‌ای که در آن قرار می‌گیرد، دستخوش تغییر نمی‌‌گردد. از همین رو شما را با ابعاد استاندارد میز مدیریتی، آشناییت خواهیم بخشید:

ابعاد اختصاص یافته به صفحه یک میز اداری در ابعاد ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متر عرضی، و ۶۰، ۷۵ و ۹۰ سانتی‌متر در قسمت عمق تهیه می‌گردد.

اما اگر از نظر ارتفاع آن کنجکاو هستید، باید بگوییم که تفاوتی میان آن و سایر میز‌ها اداری وجود ندارد. در مجموع صندلی مدیریت به سبب امکان تغییر ارتفاع، با قرارگیری در کنار این میزها، تا میزان قابل توجهی از چالش تفاوت ارتفاع در صفحه‌ میز می‌کاهد.

توجه نمایید که انتظار می‌رود تفاوت چشمگیری، میان عمق میزها با یکدیگر وجود داشته باشد. از همین رو محصولی را برگزینید که دارای تناسب مورد انتظار با فضای کاریتان باشد.

باید در راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، این مورد را خاطر نشان گردیم که، میزها باید به قدری عمق و پهنا داشته باشند که به سهولت، تمامی وسایل کار شما همانند لپ‌تاپ و مانیتور، صفحه کلید و ماوس، فایل‌ها و اسناد لازم تحت پوشش قرار بدهند.

اگر متوجه شده باشید، میزهای مدیریتی، هم سنگین وزن‌تر بوده و هم کشوهای متعددی را در دل خود جای می‌دهند زیرا؛ مدیران باید فضای کافی برای ترتیب بخشيدن به اسناد و وسایل در اختیارشان را داشته باشند.

بزرگ‌تر طراحی شدن این میزها علاوه‌بر امکان پوشش‌دهی شرایط کاری و روند فعالیت روزانه مدیر یک مجموعه، به سبب زیباشناسی و فاخر‌تر به نظر رسیدن نیز، می‌باشد. در یک جمع بندی در باب سایزها در

راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، باید بیان داریم که میزها در حالت ایده‌آل بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر عمق داشته و با ۱۴۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر عرض همراه است.

 

ابعاد استاندارد میز مدیریتی به چه شکلی است؟

مهم ترین ویژگی های میز مدیریتی

میز‌های مدیریتی زمانی یک نوع استاندارد و بی نقص محسوب می‌گردند که برخی اصول حاکم یا ویژگی‌های مطلوب را با خود به دوش بکشند. در این مبحث با عنوان راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، سعیمان برآن است تا شما را با این ویژگی‌ها به جهت ممانعت از اشتباه در تصمیم‌گیری آشناییت بخشیم که به شرح زیر هستند:

·         رنگ میز مدیریتی:

اغلب افراد در زمان انتخاب میز مدیریتی، انگشت انتخاب خود را روی طیف‌های تیره می‌گذارند. اما شما بدون توجه به این آمار، با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی سازمان، رنگ مناسبی را برگزینید.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

·         اندازه و ابعاد میز مدیریتی:

البته که این، سایز بزرگ این میزها نسبت به سایرین است که، بدان زیبایی و مجلل بودن می‌بخشد. اما، در روند انتخاب باید به نوع کار و فضای در دسترس نیز مدنظر قرار داده شود.

·         طرح و فرم میز مدیریت:

تمام خلاقیت و ذوق هنرتان را در زمان انتخاب طرح و فرم میز مدیریت بکار بگیرید. اجرای طرحی در این میز امری اشتباست زیرا؛ باید به قدری صاحب قدرت باشد که آن را نیز به فردی که پشت آن نشسته ببخشد و مراجعه کنندگان بعد از ورود به اتاق مدنظر، به شدت جلب گرداند.

·         ارتفاع میز مدیریت:

در پایان معرفی ویژگی‌های دخیل در راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ،به ارتفاع آن به عنوان مهمترین مورد اشاره می‌نماییم. ارتفاع کم و زیاد این میزها از میزان استاندارد، می‌تواند موجب رنجش فرد در زمان استفاده گردد. اندازه ارتفاع استاندارد در میز های مدیریتی از 70 تا 80 سانتی متر متغیر است.

انواع میز مدیریت چیست؟

به جهت دریافت تمام و کمال راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، نیاز به اطلاع از انواع متعدد میزهای مدیریت نیز هست. بی‌شک شما نیز در زمان تهیه این محصول در باب انتخاب بهترین مدل دچار شبهه گشته‌اید، از همین رو اجازه دهید تا با معرفی هر یک، کارآیی آن‌ها را نیز بررسی نماییم:

·         میز مدیریت کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از مدل‌های طراحی شده در انواع میز مدیریت است. همانطور که از نام آن برمی‌آید، صاحب ظاهری قدیمی و کلاسیک می‌باشد که از آن نیز به عنوان مدل شاهنشاهی نیز یاد می‌گردد. کیفیت بالا در این مدل حرف را می‌زند و وابسته به منبت‌کاری که داراست مناسب‌ترین گزینه برای فضای کلاسیک است.

·         میز مدیریت لمسه دوزی شده

در پاسخگویی به سوال راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، برای اشاره به محبوب ترین نوع حاضر، می‌توان از مدل لمسه دار نام برد. در میز‌های مدیریت لمسه دار، تمام ظاهر زیبا و خاص این میز به قسمتی که پارچه طرح دار کار شده، وابسته هست. قرار گیری این مدل در کنار مبلمان چرمی، تصویری فاخر و بی نظیر را به رخ می‌کشد.

·         میز مدیریت وکیوم

اما اگر بخواهیم به سراغ مستحکم‌ترین نوع تولید شده در بازار برویم، به جرئت می‌توانیم از مدل وکیوم نام ببریم. در طی تولید این مدل، به کمک ابزارآلات کارخانه؛ هوای موجود میان روکش و بدنه اصلی کاملا تخلیه می‌گردد. این عمل سبب افزایش مقاومت قابل توجه این محصول، در برابر کوچکترین ضربه و خط و خش خواهد گشت.

 

  میز مدیریت وکیوم

·         میز مدیریت مدرن

شاید دیدن برخی مدل‌های میز مدیریت در برخی از شرکت‌ها دل شما را برده است، و از همان زمان، شماهم به دنبال تهیه این سبک برای دفتر کار خود هستید. باید به شما بگوییم که میز مدیریت مدرن، در رده کاملا متفاوت‌تری از انواع مشابه قرار دارد و تعبیه پایه‌‌های فلزی در این نوع به شدت ظاهری بی‌نظیر را بدان بخشیده است.

تا به اینجا به جهت دریافت راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ، با دنیای متنوع این محصول آشناییت یافتیم. حال تصمیم نهایی وابسته به سبک حاکم فضا و سلایق شما صورت می‌پذیرد.

کلام پایانی

در این مبحث سعیمان را بر آن نهادیم که با ارائه‌ای تمام‌ کمال در باب راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت ،تمامی چالش‌های شما را در این مسیر رفع نماییم. البته که در حال حاضر در زمان خرید، دیگر در جایگاه یک فرد مبتدی نبوده و به سبب مهارت و اطلاعاتی که در دست دارید بهترین انتخاب را خواهید نمود.

اکنون مسئله مهم اعتماد به یک مجموعه تولیدی صاحب نام و تخصص در این حوزه به جهت برآورد تمامی انتظارات شماست. سال‌های اندکی نیست که مجموعه تولیدی دکو مهر توانسته است در این عرصه با تکیه بر پرسنل مجرب و کسب اطلاعات بروز، بهترین و زیباترین محصولات را به شما پیشنهاد بدهد.

شاید به سبب توام گشتن قیمت مناسب با کیفیت و زیبایی در تمام محصولات تولیدی مجموعه دکو مهر است که سبب افزایش هر روزه طرفداران آن می‌شود. شما برای دریافت راهنمای انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر مدیریت می توانید از مشاوران این مجموعه مشاوره دریافت و تمامی ابهاماتتان را رفع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *